Search Show Menu
Home Latest News Menu
Dodaci

2017. godina: 33 najbolje trake do sada

Mixmagovci o trakama koje su im definirale godinu (bez nekog posebnog reda)

  • Mixmag Adria
  • 7 August 2017

1 Objekt ‘Theme From Q’

Katkad se izda toliko dobra traka da mi upropasti clubbing (bar na neko vrijeme). Zvuči proturječno, ali klupske večeri predstavljaju različite raspone glazbe, no ista melodija koju čujete dvaput tijekom večeri pomalo je pogrešan korak. A ponekad je traka tako dobra da je to sve što želim slušati. 'Theme from Q', od Objekta jedan je od tih zapisa. Ubrzo nakon što je izašla ove godine, uhvatio sam sebe kako stojim na stageu Corsica Studiosa dok je DJ puštao neke setove, ili kako besciljno tumaram u kutu Blocovog Autumn Street Studiosa, dok neki DJ pušta neke setove, i pritom se nisam mogao usredotočiti na ništa osim neodoljive želje da čujem 'Theme from Q'.

Zabrinuo bih se da je to znak opsesivne osobnosti, ali zaista se osjećam sigurno znajući da je 'Theme from Q' doista tako dobra. Zahtjeva slušanje. Ne samo da je unaprijeđena s melodijom sintisajzera koja je jednako dopadljiva kao i najzarazniji pop mamac, a produkcija izgrađena oko tog jednostavnog središnjeg ritma je uzbudljiva u svojoj ekscentričnosti. Močvarna bas tekstura naglo bubri i rastapa se, zvončići blijede u pozadini, neočekivani istrzani udari basova, 'Think' break se razvija, a potom se transformira u izvanzemaljski vjeveričji teritorij. Njihova brižljiva produkcija je dokumentirana, i to s umjetnikom koji uobičajeno napravi oko 100 verzija pjesama prije nego što ih doživi kao završene. To je vrijedan proces, posebno kada su rezultati ovako unikatno briljantni. Patrick Hinton

2 J Hus ‘Closed Doors’

Mnogo možete saznati o reperu iz samog načina kako prezentira ljubavnu pjesmu. To je test njegovog emocionalnog dometa, i da li zapravo posjeduje hrabrost i senzualnost da podupre svo to seksualno hvalisanje. To je razlika između Young Thugakoji je očaran svojom djevojkom da bi pio vodu iz kade u kojoj se ona kupa (čista romantika) ili recimo J Colea koji uspoređuje svoj penis sa stopalom (čista gadost).

Dakle, ako je suditi po pjesmama iz spavaće sobe, onda je J Hus spreman: 'Closed Doors' se smjestila na njegov debitantski album, u vlažnom ljetnom jazzu i prepoznatljivom teturanju bas melodija. On nas izravno usmjerava iz središno postavljenog ozračja, posvećujući se svojoj ljubavnici ("I’m a give it to you all, give you everythin'") pritom očekujući potpunu pozornost zauzvrat ("confiscate your phone, why you always on Insta?") Otkriva nam neke od svojih posebnih koraka ("put my finger in your coochie, then I put it in ya mouth, that’s a taste of your own medicine"), ali najvrelije od svega je kemija između para ("but is it strange if I pree you? Just sit back and undress you with my naked eye?")

'Closed Doors' plijeni sirovim osjećajima, tjelesnošču, uzavrelim usklađenim seksom, koji ostavlja obje strane u naslađujućem sjaju zadovoljstva. I dok mnogi njegovi rivali odbijaju da se otvore - ili jednostavno pišu ljubavne pjesme za svoje pulene - J Hus pokazuje da zna da romantika nije mrtva. Seb Wheeler

3 Jlin ‘Black Origami’

Prije nego što počnemo, volite li bubnjeve? Da li ste ljubitelj divljih burnih perkusija? Volite li se naprosto rastopiti pod potpuno originalnom, udarnom elektroničkom glazbom? Dobro, jer uz Arcin istoimeni LP, Jlin 'Black Origami' mora već biti konkurent za album 2017. godine. Na pola puta smo, a ova godina već otkriva veliki broj bangera, i Jlin je lansirao jedan od najvećih koje smo do sada čuli. Njegov prvi album 'Dark Energy' objavljen 2015. i iako smo očekivali da će sljedeći biti dobar, nismo shvatili koliko je prekrasno intenzivan. Footwork je oduvjek bio žanr koji se usmjeravao onako kako 'vjetar puše'. Novi stilovi, nova osvajanja, i novi pristupi kontinuirano prevrću zvuk naglavačke, ali Jlin je možda ponudio najsvježiji uzorak u posljednjem desetljeću. Naslovna pjesma 'Black Origami' počinje gotovo veselo poput video igre, prije naleta žustrih udara energije s moćnom prijetnjom. Izuzetna pjesma sa izuzetnog albuma. Funster

4 Dinamarca ‘Resurrection’

Generalno se mogu smatrati novopridošlom u kultu klupske glazbe. Kad sam se tek doselila u London i počela provoditi svoje vikende uronjena u ovaj potpuno novi svijet nevjerojatne glazbe i nekonvencionalnih zabava, shvatila sam to je ono pravo, i pomislila "sranje, pa to je ta graja oko koje se sve vrti" – nešto kao elektroničko prosvijetljenje, možemo reći.

Dakle, kad sam prošle godine prvi put čula ‘Resurrection’ kada je pjesma se počela provlačiti kroz mikseve i radio setove nekih klupskih imena koje sam zavoljela, na kraju me progonila mjesecima. Još se sjećam trenutka kad sam skrolala kroz svoj SoundCloud, kao i vi, i vidjela da je napokon objavljena (prilično sam sigurna da su i moji suputnici u 19-ici do Finsbury parka, saznali za vijest jer sam uzbuđeno uzviknula).

Na njemu, Dinamarca donosi veliki projekt destruktivnog zvuka. Nebeska doza euforije, isprepletena s očaravajućom čudnovatošću, napravljena da vam se ureže u glavu na način na koji niste ni sanjali da je moguć. 'Himnos' EP, čiji je pjesma dio, kombinira sve razigrane nijanse njegovih trance inspiracija (7-tracker tumači cijeli niz kultnih klasika, uključujući i futuristički zaokret Robert Milesove ozloglašene trake'Children') prezasićena eksperimentalnom ljupkošću. Hrabro je izgurala novo doba underground klupskih klinaca, uključujući i mene, prema transcendentnim mogućnostima trance glazbe, i zato sam ovdje. Jasmine Kent-Smith

5 DJ Ciderman ‘Summer Groove’

Ponekad se melodija samo dogodi i savršeno sumira razdoblje u vašem životu. Ne pokušavam postaviti reći da je nivo važnosti ove trake kao ljeto '67 ili '89, ali ponekad jednostavno znate, znate? Dok smo još usred vrućih dana protkanih McDonaldsovim karameliziranim slasticama, i dok postoji još mnogo pjesama koje će biti objavljene, već sada vam mogu reći da kad se osvrnem na ljeto '17-te, DJ Cidermanov 'Summer Groove' je pjesma koja će ozvučiti moje uspomene. Možda zbog toga što je prošlog ljeta bila besplatna za preuzimanje, podižući tako neizvjesnost koja se očekivala od vinila do točke ključanja. Ili je možda zato što je rečeno da objava vinila diže pjesmu na drugu razinu, taj topli groove koji pretvara pjesmu iz skice u potpuno formiranu sliku. Čini se kao ovo drugo, jer svaki element ove optimistično sunčane trake urezan je u moj mozak, a samim tim i u sjećanje. Zvuk udaraljki me podsjeća na moje prvo putovanje u Španjolsku, dok snažan bas vraća sjećanja na najbolje ikad iz Glastonburya i na tu beskrajnu plesnost pjesme na drugo, sedmo, dvanaesto i dvadeset i neko puštanje, i dalje u meni stvori takvu radost da se poželim odšetati do kluba, onako samo u majici. Louis Anderson-Rich

6 Mall Grab 'Pool Party Music'

Mall Grabova prikladno naslovljena traka 'Pool Party Music' je savršena za ljetnu atmosferu. Nemam bazen, ali bih definitivno puštao tu melodiju iznova i iznova, na suncu uz neki već pripremljen roštilj. Pjesma je objavljena na DJ Hausovom albumu 'Hot Haus' i injekcija je trijumfalnih truba i snažnog basa koji je čine iznimno dopadljivom i jednom od mojih top pjesama ove godine. Označava prekretnicu u usponu najbrže rastućeg australijskog elektroničkog izvoznika, 23-godišnjeg producenta, za kojega 2017. znači godinu planetarnog uspona. Mall Grab nije nepoznanica Mixmagu, dostavio je valoviti Impact mix u 2016. godini, a zatim smo ga u prosincu proglasili jednom od naših zvijezda godine, prije nego što je u siječnju plasirao uglađeni B2B s KGW-om u Lab LDN-u, a sada krasi našu naslovnicu izdanja za kolovoz 2017. Lijepo je vidjeti kako ovaj momak osvaja scenu! Jaguar Bingham

7 Paul Woolford 'Meditate'

Ovdje u Mixmagu neprestano kruže nove pjesme, osobito materijali koji se razmatraju za premijeru. U travnju je to bio Paul Woolfordov 'Chaos' EP iz Edible Recordsa, ali ne zbog naslovne trake. Bila je to bas-teška B-strana pod nazivom 'Meditate' koja nas je uzbudila i potkaknula čavrljanja. Prvo, zato što smo čuli da je Eats Everything, mjesec dana ranije, doveo do veličanstvenog učinka, a drugo nakon što se našao u našem inboxu, znali smo da će se puštati nadaleko i naširoko kako godina bude odmicala.

Jedna od mojih najljepših uspomena u 2017. dogodila se kada sam čuo 'Meditate' u izvođenju Kerri Chandlera na festivalu Secret Solstice na Islandu. Zatvarao je prvi dan festivala na Circoloco sceni, nastupivši nakon istaknutih setova The Black Madonne i Seth Troxlera. Crvena svjetlost se probijala kroz tamu skladišnog prostora,dok je Kerri pojačavao energiju sa svakom pojedinačnom toplom house melodijom. Negdje na pola puta seta čuo sam 'Meditate' kako se prikrada s izraženom vokalnim mamcem i snažnim basovima. Euforični sintetizirani akordi progresivno su postajali naglašeniji prije nego što su doveli do crescendo blaženog house zvuka na koji je masa energično reagirala. Čak i prije tog trenutka sam znao da je pjesma masivna, ali to pruža solidan dokaz da je 'Meditate' do sada u 2017. godini zaista traka koja se istaknula. Harrison Williams

8 Kendrick Lamar 'Humble'

Puno nevjerojatnih stvari je proizašlo iz Comptona, Kalifornije. Dr. Dre, Ice Cube - pogledajte Straight Outta Compton i bit ćete navučeni na važan komad hip hop povijesti. No, u suvremenim danima žanr pripada Kendrick Lamaru, koji je objavio svoj četvrti studijski album 'DAMN.' u travnju ove godine. Politički potpaljen i sa sudionicima kao što su Rihanna i U2, uz produkcijski rad Jamesa Blakea, album si je sam postavio svoje visoke standarde.

Imena su jedna stvar, a potpuno druga je fascinirajuće iskustvo doživjeti to da cijela arena ljudi zajedno i jednoglasno pjeva stihove pjesme 'Humble', i to ravno minutu. Točno, dobro ste čuli, tijekom pauze njegove trenutne HUMBLE turneje u Phoenixu, u Arizoni, Lamar je snimljen kako repa epohalnu himnu, ispalivši nezaboravnu rečenicu "my left stroke just went viral" prije nego što se zaustavio puštajući publiku da repa za njega. Završili su refren s takvom energijom, da je gotovo djelovalo da je Lamar obučio tisuće ljudi da pjevaju zajedno s njim. To ga je ostavilo bez riječi čitave tri minute, a možda je u tome i najveća ljepota svega toga. Snimka koja podsjeća generaciju da bi se trebali s vremena na vrijeme 'pokloniti' i 'biti ponizni', samoj činjenici da je jedan od najboljih repera današnjice zanijemio. Govorimo o trenutku koji se dešava jednom u životu. Valerie Lee

9 Maceo Plex 'Polygon Pulse'

Maceo Plexov eterični, emocionalni 'Polygon Pulse' konačno je dobio dugo očekivano izdanje u 2017. godini. Nakon tri godine puštanja pjesme bezbroj puta diljem svijeta, maestrovo službeno izdanje bilo je kao potrebno kao udah zraka tisućama željnih obožavatelja.

Prvi put sam čuo pjesmu na Verboten ljetnoj zabavi u New Yorku prije nekoliko godina. Maceo je stigao na posljednji set uz zalazak sunca nakon nedjeljnog izbora DJ Tenisa i DJ Kozea, no ono što je počelo kao oštar nastup, uz preplitanja koja su lepršala na rubu njegova tamnijeg Maetrik pseudonima, brzo se transformiralo u strastvene balade uvođenjem upravo trake 'Polygon Pulse'.

Kako se sunce po nebu rastapalo u slatkaste narančasto-ružičaste tonove, odjekujući bas širio se u gomilu, čežnjivi vokali klizili su kroz zrak poput usporenog dima ugašene svijeće u holivudskom krimiću. To je neizmjerno zavodljiva pjesma koja na neki način spaja izopačenu privlačnost i nabujalu erotiku, vodeći slušatelja do nadnaravnog prosvjetljenja i u stanje svjetlucave svijesti. Ukoliko bi pjesma mogla biti odsjaj u očima otuđenog ljubavnika, koji se pretvara u duboku tjeskobu za izblijedjelom toplinom odmah tu ispod srca, onda bi to bio 'Polygon Pulse'. Sydney Jow

10 Shanti Celeste ‘Selector’

Nije samo Shanti Celesteina povezanost s bristolskim Idle Handsom, najboljim gradskim glazbenim dućanom, ono što me tjera da posegnem za svakim vinilom kojeg izda. Čak ni činjenica da svaka pjesma koju ona objavi djeluje unikatno, a istodobno je i dio širih web istraživačkih produkcija. U osnovi, to je zato što su sve njezine pjesme ubojite za plesni podij, i svaka od njih razvaljuje. To možda zvuči banalno, pa mi dopustite da pojasnim što točno mislim. Svako od njezinih izdanja zvuči poput Shanti: oštre zamke, tup udarac i pobuđujuća melodija. Postoji nešto što čini pjesmu da zvuči poput Shanti, teško mi je reći što, ali je tamo, u svojoj veličanstvenoj idiosinkraziji.

'Days Like This' uhvatio je suštinu plesa na sucnu, dok je 'Make Time' vukla inspiraciju bristolskog dub zvuka s dozom two-stepa i dodir ambijentalnog za finalni efekt. Obje su imale tu neopisivu iskru. Najnovije izdanje od Shanti Celeste, 'Selector', njena je najfinija ploča do sada. Čuo sam je na otvorenim plesnim podijima, u vlažnim podrumima, skrovitim skladištima, i razbija u svakom okruženju. Gromoviti udarac se suprotstavlja gotovo kapricioznoj melodiji, ali na neki način to funkcionira. 'Selector' zvuči kao eksperiment koji se otrgnuo od umjetnika i otišao u pravom smjeru. Alex Green

11 Syd 'Got Her Own'

Ja sam naivčina za r'n'b vokale. Koliko god da volim taj stampedo agresijom ispunjenih grime tekstova, uvijek se vraćam osjetljivim, pjevljivim harmonijama kako bih osvježio um. Syd, vodeća pjevačica grupe The Internet iz Los Angelesa je r'n'b osvježenje u kojem uživam posljednje dvije godine. Njezin svilenkasto glatki vokal je toliko delikatan i topao, da imam osjećaj kako sjedi tu tik uz mene i kako mi šapuće stihove u uho.

'Got Her Own' s debitantskog solo albuma, donosi još više glazbe za trenutke intimnosti ili vrijeme opuštanja. Taktovi vas zadirkuju, ali Sydini slatki, milozvučni tonovi su potpuno umirujući – pravi lijek za moj ponekad anksiozni um. Moj savjet: ako se osjećate uznemireno ili ako vaš mozak radi na preskokce, držite se ovoga. Toliko puta sam pročistio misli počastivši ovom trakom jedne od najkul ljudi u poslu. Dave Turner

12 Octo Octa ‘Daylight’

Ako postoji jedna stvar koju sam shvatio ove godine, to je da sam vječno zahvalan za Octo Octa. Prošlo je nekoliko velikih mjeseci za umjetnicu iz New Yorka: njen četvrti album 'Where Are We Going' izašao je u izdanju Honey Soundsystem podetikete HNYTRAX, objavila je izdanja na Argot, Skylax, Shewey Trax i Love Notes etiketama i pomogla pokrenuti etiketu koja je nastala od bruklinškog Frendzone partija (gdje je rezident) s EP-em koji dijeli zajedno sa Ames Henryem. U međuvremenu sam fotkao šašave fotke s mojim kolegama, gledao prvu sezonu Glowa i zabavljao se s hot-dog filterom na Snapchatu. Ali nije to tako loše, jer u slobodno vrijeme dok sam šarao po Internetu naletio sam na moju novu pjesmu za spuštanje. Sada i vi. Ozbiljno, dopustite da vam ti padovi obrišu tugu i otklone vašu anksioznost svojim razjarenim breakovima. Nakon što povratite energiju, izraženi bas i žustre garažne udaraljke će vas nagnati na ugodno prođete kroz 'putovanje' zvano ponedjeljak ujutro. Elegantno, lijepo, bez napora i ugodno. Louis Anderson-Rich

13 Lauren Lo Sung ‘Tresor’

'Tresor' je naslovna pjesma s EP prvijenaca Lauren Lo Sung, objavljenog u travnju kao izdanje House Puffa. Prvi put sam je čuo u Mixmagovom uredu, i od tada mi se vrti po glavi. Pjesma je duboki roler koji vas oduševljava svojom hipnotičkim strukturom i skakutavim talentom. Laurenina karijera krenula je uzlaznom putanjom lansiranjem njenih LOLiFE klubskih večeri i 'okrunjenjem' kao Liverpoolove ECHO DJ 2014. Ove godine njezina se zvijezda uzdignula kontinuiranom eksponencijalnom putanjom. Već je postigla niz monumentalnih uspjeha, uključujući i nastup na Mixmagovom #SmirnoffHouse eventu u Parklifeu, vodeći emisiju na Rinse FM-u, a Monki s Radio 1 ju je povela na turneju, što ju je dovelo do statusa vibrantnog novog imena u svijetu plesne glazbe. Ona je DJ i producentica zbog koje bi ja i vi trebali zaista biti uzbuđeni! Jaguar Bingham

¸14 Robert Hood ‘Nephesh’

Oh Bobby Hood, kakav lik. On je neosporni kralj visoko-oktanskog, pulsirajućeg techna i umjetnik koji se konstantno uspijevao razvijati i inovirati tijekom svoje karijere. Na prvu loptu, on je glazbenik s više lica, ali ako zagrebete dublje ispod površine shvatit ćete koliko je taj čovjek silno produhovljen i prosvijetljen. On kanalizira Božju poruku kroz techno, a njegovi DJ nastupi nisu samo DJ nastupi, to su propovijedi. Njegov najnoviji album na Dekmantelu je najbolja sesija koju smo doživjeli u posljednje vrijeme. 'Paradigm Shift' je povratak njegovim minimalnim, ogoljenim korijenima, a što je najvažnije, to je bunt zvuka i energije. Kombinacije divljih basova, riffova i frenetičnih udaraca ostavljaju vas bez daha, dok čeznete za još. Uglavnom je to špica, municija za plesni podij, a 'Nephesh' je poput ludačke salse koja vam ne da mira. Gotovo poput priziva krotitelja zmija, ali u techno obliku, a čarobnjak je zapravo robot T-2000 vraćen u prošlost kako bi donio kaos i razornost. U Roberta, mi vjerujemo. Funster

15 Lanark Artefax ‘Touch Absence’

Umjetnički pravac za 'Whities 011' priča priču o smrti mladog kulta tragača za olujama koji doslovno odbacuju oprez u vjetar i bezobzirno putuju u samo srce uragana. Umjetničko djelo prikazuje uzburkani dijagram i igrokaz, video za 'Touch Absence' mijenja monokromne snimke prirodnih katastrofa s technicolor vremenskim kartama. Odluka je nastala nakon što je Whities dizajner Alex McCullough, prenio Taskeru i Lanark Artefaxu da ne može prestati razmišljati o prirodnim katastrofama i nekoj vrsti mladenačke žustrine dok sluša njihovu glazbu.

Koncepti dodani glazbi mogu djelovati banalno i neprirodno (Lanark je iskreno nazvao većinu konceptualnih zapisa "stvarno jadnima i sranjem" u našem Impact featureu), ali kao pozadinsko znanje u ovakvom izdanju ima savršenog smisla. 'Touch Absence' je veličanstven komad glazbe. Svjetluca tim prozračnim ambijentom, a zatim vas žestoko pogodi oštrim udarom, uranjajući slušatelje iz teksture u teksturu iskrivljenih, odjekujućih, izvanzemaljskih zvukova. McCulloughov odgovor na izdanje nagovještava, da je to glazba koja čini da osjećate, ona nadahnjuje velike, uzvišene misli, misli o stvarima poput smrtnosti i kataklizme. Često dok ga slušam, gotovo suznih očiju, uhvatim sebe u stanju introspekcije. Ali također utječe na velike plesne podije, kada Lanarkov heroj Aphex Twin odluči zasvirati verziju tijekom svojeg nastupa u Primavera Soundu. Od slušalica pa do festivalskih pozornica, 'Touch Absence' je istovremeno intimno i otvoreno privlačna traka. Patrick Hinton

16 Mount Kimbie ‘We Go Home Together’ (ft. James Blake)

Treba priznati da je proteklih šest mjeseci bilo pomalo turbulentno, tako da iznenadno izdanje post-dubstep momaka Mount Kimbiea i James Blakea, došlo u pravo vrijeme i na pravo mjesto.

Nisam sigurna hoće li Discogs dopustiti prodavačima da uskoro dokumentiraju zapise pod nazivom 'Emocionalni basbangeri', ali ti ošamućujući, čudni i čudesni tonovi uvlače se vas u kao u crnu rupu svojom srčanom toplinom, i to je definitivno moja hrana, tako da je 'We Go Home Together' svakako dobrodošao kao dodatak mojem miksu.

Za neke bi pjesma mogla biti pretjerana. U suštini, to je traka za kućno slušanje, a opet neki obožavatelji možda ne prihvate taj iskorak od prepoznatljivog produkcijskog stila s jednakim divljenjem kao ja. U traci, obuhvaćena je, a ne prikrivena, ta ljudska nijansa, beatova i vokala, s Blakeovim jecajućim pregradama koje se mjestimično lome kao da podliježu preplavljujućim osjećajima. To je raspršena, jednostavna, ali opet izuzetno puzdana melodija - znamo da mogu napraviti moćnu house produkciju i čvrsto navođene vokale, ali to ne znači da to i moraju, zar ne? Jasmine Kent-Smith

17 Johannes Albert 'All Around'

Ponekad sve što je potrebno, je veličanstveni sample kao temelj pjesme da bi se stvorio instant klasik. To je drzak potez, ali je to nešto što je prisutno u house glazbi od momenta rađanja žanra, davnih osamdestih, kada su DJ-evi pojačavali disco trake kako bi zapalili energiju na plesnom podiju. I danas se ta praksa uveliko koristi, pri čemu producenti kopaju kroz povijest glazbe kako bi otkrili zadivljujuće materijale.

Ove godine berlinski producent pod imenom Johannes Albert izazvao je snažno odaziv u underground zajednici svojom pjesmom naslovljenom 'All Around', seplirajući dragulj stare škole iz 1983. godine. Smiješno zaraznu bas liniju upario je jednako zaraznom melodijom, sa snažnim driving house taktom, briljantno presloživši klasičnu izvedbu pjesme.

U ožujku, Move D je zasvirao 'All Around' tijekom svog vinil nastupa u Lab LDN što je masa s nestrpljenjem i oduševljenjem dočekala. E pa, evo je ovdje, u svojoj jednostavnoj veličanstvenosti. Harrison Williams

18 Maya Jane Coles 'Cherry Bomb'

Što je s producentima koji ostaju tihi na javnoj fronti, koji imaju naizgled bogom danu sposobnost da apsolutno rasture sa svojim produkcijama? Ostavite to gđici Mayi Jane Coles da to učini sa svojim očekivanim povratkom koji smo konačno vidjeli u 2017. godini.

Nakon tri godine šutnje po pitanju njezinih izdanja, Coles je izbacila brzo i tiho četverostruki ubojit EP – kao mamac za njezino nadolazeće izdanje drugog albuma, a koji uključuje pjenušavu, melodičnu malu traku naziva 'Cherry Bomb'. Doslovno značenje za 'cherry bomb' jeste sferičan vatromet, i to je prilično savršena definicija za njenu suptilnu pjesmu. Ne liči na nešto što sam ranije čuo: mješavina vodenaste mistike sa pažljivo usklađenim vokalima i nesigurnom, lepršavom melodijom koja vam daje osjećaj da se vozite brzom autocestom poput razbojnika kakav ste samo u svojim holivudskim snovima.

Coles posjeduje produkcijske sposobnosti bez napora, i to pokazuje. U vrijeme kada su house i techno se razvili kao jedni od najpopularnijih, ali i najprezasićenijih žanrova, Maya je dašak svježeg zraka. Zgrabite taj dašak i pripremite se: uskoro stiže još! Valerie Lee

19 Josh Wink 'Resist'

Volim Josh Winka. Ne samo da je on nepobitna underground legenda, već je i jedan od najugodnijih ljudi koje sam ikada upoznao, i nikada nisam napustio neki od njegovih setova, bez da mi se glava potpuno okreće oko svoje osi. Njegova nova pjesma 'Resist' odvlači ga prepoznatljivim bučnim acid korijenima, i ne mogu odoljeti nego da se teleportiram natrag u one grimizne rave dane kada čujem to treštanje iz zvučnog sustava.

Prije Mixmaga i davno prije nego što sam nogom kročio u prvi klub ili festival, bio sam upoznat s elektroničkom glazbom kroz prigušene bruklinske otrcane warehouse zabave. Iako je to bilo posljednje mjesto na kojem bi 15-godišnji dječak iz predgrađa trebao tumarati usred noći, to iskustvo slušanja acid housa po prvi put, za mene je sve promijenilo.

Winkyev 'Resist' je upravo ta vrsta pjesme koja je preusmjerila moj životni put, sa svojom lutajućom i pulsirajućom energijom, evocira upomene nasmijanog i radoznalog tinejdžera, i to je ta produkcija koju definitivno volim čuti na plesnom podiju. 'Resist' su stroboskopske svjetiljke i širom otvorene oči, prljavština tla ispod vaših zaigranih nogu, i miris stotinu upaljenih cigareta upakirani u jednu pjesmu. Naprosto vrišti "RAVE! RAVE! RAVE!" toliko očito da ne možete ne zaplesati. To je onaj mement telepatskog 'baci pet' svakome koga vidite da ga pogađa melodija. Acccciiiiiiiiid. Sydney Jow

20 Sinjin Hawke ‘By Any Means’

Nikad nisam pokušao napraviti salto, ali glazba Sinjina Hawkea čini da vjerujem da bih to mogao učiniti. Upravo ovdje, na licu mjesta, iznova i iznova. Njegove pjesme su toliko ultra ekstatične da se istinski osjećam da bih se mogao suprotstaviti gravitaciji, fizici –bilo čemu što drži moje tijelo u cjelini i što vezuje moje noge za zemlju.

Sinjin je konačno ove godine objavio svoj debitantski album i po meni učinio je to u pravo vrijeme: počeo sam ponovo slušati glazbu nakon što sam imao problema sa sluhom, i bio spreman vratiti se na neka dobra sranja. Ja sam netko čiji je život zauvijek promijenio 'Glass Swords' i uz Rustie, Sinjin je jedan od rijetkih producenata – pionira potpuno vrtoglave, basom napregnute dance glazbe s početka ovog desetljeća, a nastavio je to raditi i danas. Dakle, LP je bio dar.

Mogao sam odabrati bilo koju pjesmu s 'First Opusa' jer je album nevjerojatno radostan i izvitoperen od početka do kraja, ali 'By Any Means' se ističe jer ima svaki Sinjinov prepoznatljiv zaštitni znak: ludi melodični vokalni uzorci, velike ogromne izbočine za niske završetke, požrtvovane trube, i struktura pjesme koja zaoštrava i protječe, tako da vaš um nikad ne zna gdje se nalazi. Ovakva stvar čini me tako stravično sretnim, kao da je i pjesmu, i cijeli ovaj album napravio samo za mene. Hvala Sinjin. Seb Wheeler

21 Mostack 'Screw & Brew' featuring Mist

Svako malo, pojavi se album ili miks koji dominira mojim iPhoneom. Mostackov 'High Street Kid' sletio je nedugo nakon što sam već isprao njegove sadržaje na J Husovom 'Common Sense', i bilo je to slušanje iznova, iznova, iznova, poput nekog tretmana. Znate taj tip. Ono što si puštate za subotnje jutarnje tuširanje, ponedjeljkom ujutro u autobusu na putu do posla, ili kad god osjetite tu vibru. Miks traje samo 32 minute, tako da je gotovo rutina slušati je iznova i iznova. 'Screw & Brew', po meni, se istaknula, a to što se Mist pridružio Mostacku samo govori da su uboli pravo u srž i samo ojačali stvar. Doduše, tematika o kojoj repaju nije baš moj životni đir, daleko od toga, ali vraća uspomene na pažljivo slušanje rapa i grimea u mojim tinejdžerskim danima. Svi volimo nostalgiju, zar ne? Ne, neću poreći da me ti uzburkani, raštrkani vokalni uzorci, tjeraju na grčenje lica i izraženu mimiku. Dave Turner

22 Joy Orbison ‘Fuerza’

Joy Orbison je sada ime u obitelji među ljubiteljima dance glazbe. Vrtio se u mojem stanu posljednjih pola desetljeća. Njegove bogate produkcije potkradale su se kroz razne žanrove, istražujući britanski funky, garage, house i IDM. Posljednjih godina solo produkcije Peter O'Gradyja su postale prava rijetkost. Činilo se da njegovo partnerstvo s Boddikom na SunkLo iznjedrilo toliko dobar materijal tako da londonski producent nije imao vremena za objavljivanje solo glazbe. Ovo me bezumno rastužuje. Sve što sam želio bila je solo produkcija koja bi me natjerala da zaškripim zubima i da se osjetim kao da ću progutati jezik. Tražim li previše? Očigledno ne, jer 'Fuerza' je upravo to. Radost.

'Off Season' / 'Fuerza' bila je njegov prvi solo vinil od 2012. godine. Da, prošlo je pet godina od posljednjeg samostalno produciranog albuma. Naravno, vrijedilo je čekati. Iako je 'Off Season' bila A-strana, B-strana 'Fuerza' je pobrala najviše priznanja. Pretražite Discogs i naći ćete fanatične ljubitelje vinila kako galame oko teksturalne suptilnosti pjesme, agresivnog stava i kaskadnih melodija, a ja sam se složio sa svakim komentarom. Više ezoterično, jedan komentator na YouTubeu označio je to "točno pravoslatko mjesto između lazanje od lososa i pregleda prostate". To je jedan od najfinijih Joyevih rezova. Minimalna i jednostavna, ali nezamislivo složena, 'Fuerza' je još jedna zvjezdana produkcija jednog od vodećih britanskih stvaralaca. Alex Green

23 Phil Kieran ‘No Life’ (Roman Flügel Remix)

'No Life' dolazi od belfastskog producenta Phil Kierana, čije ga je dugotrajno iskustvo u igri, dovelo do kreiranja bezbrojnih bangera, radeći s imenina poput Green Velveta i objavljujući na Sven Vathovoj izdavačkoj kući Cocoon. Ova pjesma je preuzeta sa Kieranovog LP-a 'Blinded By The Sun', a ustvari je reinterpretirana verzija njemačkog Roman Flügela. Pjesma je objavljena na Hot Creationsu još u veljači kao dio remiks paketa koji sadrži verziju Andrew Weatheralla. Flugelov remix je apsolutno oružje i to je traka koju stalno vrtim na vlastitim DJ setovima. Svaki put kad je čujem, ne mogu si pomoći, nabacim svoje bas-lice u očekivanju tog nestašnog, kolebljivog desanta. On podiže Kieranov 'No Life' na drugu razinu, i ovo je pjesma koju ću vrtjeti zauvijek. Jaguar Bingham

24 Arca ‘Desafio’

Sve do ove godine Arcaina glazba me je uvijek zanimala, ali me nikada nije držala, nikada nije odjekivala u meni. Nije to bilo zato što mi se glazba nije svidjela, već jednostavno nikada nisam uronio u nju, niti sam joj dao vremena da u potpunosti prostruji mojim bićem. Estetski, njegova umjetnost, glazbeni videozapisi i koncepti su izvan ovog svijeta i kad sam prvi put slušao njegov najnoviji, istoimeni album, sve se nekako sklopilo zajedno. Ponosan sam što mogu reći da sam sada potpuno opsjednut njime. Njegov nastup uživo u londonskom Roundhouseu ostavio me u emocionalnom stanju euforije. Čovjek ispred mene nastupio je s takvim žarom i strašću, pravi raj za oči i uši, sasvim neodoljivo. Novi LP je izazovan, ali i pristupačan ulazak venezuelanskog producenta, jedan od najboljih u godini do sada, ako ne i najbolji. 'Desafio' je pjesma koja tako vješto demonstrira njegovu frenetičnu produkciju, raskošan vokal, i to je ono što osjetim svaki put kad je slušam. Lijepo je kad glazba djeluje kao vaša, a za ovaj album osjećam kao da je moj, kao i bilo tko potčinjen njegovoj moći. Arca, volim te, hvala. Funster

25 Kingdom ‘Down 4 Whatever’ (feat. SZA)

Veljača se čini kao da je bila davno, zar ne? E pa tada, u tom jednostavnijem vremenu, svjetlost bez presedana koju smo gledali ovdje u Velikoj Britaniji bila je samo iluzija, a 2017. će biti "naša godina!" (Opovrgnuće: Nije. Sve smo dobro i istinski zajebali. Hrpa klimatskih promjena koja se poriče, homofobni licemjeri su u vladi, globalna politika se raspada. Memei nam mogu biti jedini spas.)

No, nije sve zla kob i tama! Početkom godine vidjeli smo izdanje ‘Tears in the Club, značajan doprinos izdavačke kuće Fade to Mind pod vođstvom Kingdoma. Ostala je vjerna Kingdomovoj ispoliranoj formuli emocijama nabijenih klupskih traka, s ubojitim sudjelovanjima imena poput Syd, kao i glasa ovog momenta - SZA.

Kad sam prvi put čula album, bio je to jedan od onih slavnih trenutaka glazbe koja oponaša raspoloženje, scenarij umjetnosti života. Bilo je to nekoliko čudnih mjeseci, a izdanje je spojilo zvuk koji me je privlačio u to vrijeme - svi ti ledeni instrumenti zasićeni r'n'b toplinom i ranjivošću. Mogla sam izabrati bilo koji, ali 'Down 4 Whatever' je bio izbor na prvu, kako glas SZA pruža novi život taktovima, isprepleten s Kingdomovim potpisom - gromoglasnim basom i svemirskim sintisajzerom. To je traka za cviljenje i jadikovanje, u jednakim mjerama. A + od mene. Jasmine Kent-Smith

26 Fred 'Loverman'

Jedno jednostavno ime, a sjajna traka. Fred, dva tipa, a ne jedan kao što pseudonim sugerira, debitirali su na Shanti Celeste Peach Discs izdanju koje donosi ovaj goruć i vreli house jam. Ne postoji šansa da ostanete kul na plesnom podiju kad se prolomi ova stvar, zahvaljujući nestašnim ubodima koji učine da poželite blesavo zaplesati skačući na mjestu. I sa svakim slušanjem osjećam kao da ću skočiti na noge, prepustiti se euforiji oči u oči sa glasovirskim akordima arhetipskih vintage rave videozapisa. Tek ju trebam čuti vani, a kad se to dogodi, i kad uplovi taj veličanstveni ženski vokal, vidjet ćete me kako se vrzmam po plesnom podiju grleći i ljubeći sve oko sebe, siguran sam u to. Ispunjava me s toliko ljubavi. Dave Turner

27 Patrice Baumel ‘Glutes’

Ako postoji jedna stvar koja me privuče na nekoj traci, osim melodije ispunjene emocijama i dušom, to su tekstura i tenzija. Volim kad čujete tu vlažnost kako skače između svakog ritma, male metalne predmete kako se odbijaju od presovane metalne zidove i iskrivljene bilješke koje se, čini se, povlače iza vaših očiju i rascvjetavaju pod jagodicama vaših prstiju.

Patrice Baumelov 'Glutes' je upravo to: tkanje, rigidno dranje zvuka koji tako jako udara da je naprosto čudesno. Prijeteći Afterlife serijal je jedan od mojih osobnih favorita, koje zajamčeno ima moć izazvati čudesni urlik kroz mnoštvo i sposobnost predstaviti opseg i snagu zvučnog sustava. Čuo sam to usred vreline od 100 stupnjeva, na suncem obojenom festivalu, u dubinama skliskog, crnog kao ugalj skladišta, kako pršti kroz zvučnike sjajnog klupskog razglasa.Svaki put bi zablistao kao jedan od najizvanrednijih trenutaka eventa. Razlikuje se od tipičnog treštavog bangera, njegov jedinstven i znatiželjni profil uvijek djeluje na ljude tako da napuštaju rave pitajući se "Dovraga, koja je to bila pjesma ...?" Sydney Jow

28 Lone ‘Crush Mood’

Lažne vijesti se plasiraju svakodnevno i vidimo da živimo u post-istinitom svijetu, ali znamo kada kažem da je Lone jebeno bolestan, a sve njegove trake bangeri, znamo da ne lažem. Iskreno, od kada sam čuo 'Pineapple Crush' na nepouzdanom glazbenom blogu na uni, nisam bio u stanju odoljeti njegovim rejverskim, vrtoglavim pjesmama, koje će zajamčeno dovesti do ludila na plesnom podiju. Kada je izašao 'Crush Mood', činilo se kao da je to bilo davno, (naravno nije bilo) jer nas je zaokupirao novi Lone materijal. Možda je to zato što je odskočio upravo u ožujku. Trakase ne zajebava, već je pravo oružje za plesni podij, sa strukturom čiste funkcionalnosti koju boli k****, s brutalnim bubnjevima koji izbijaju zrak iz vaših pluća i vokalom toliko ritmičnim da ćete otplesati do Chicaga. Louis Anderson-Rich

29 Adana Twins 'Uncompromising'

Kao što možete zamisliti, mi Mixmagovci primamo na desetine promo materijala dnevno. Teško se žaliti na slušanje glazbe kao na poslovnu obavezu, ali ponekad taj posao zna biti naporan po principu "igla u plastu sijena". Ali jednog dana, traka 'Uncompromising' od Adana Twinsa zalepršala je kroz internetske valove, kroz pomoćni kabel mojih slušalica, kroz moje bubne opne ravno u moju dušu. "Što je,pobogu, ovo?!" Pomislila sam, odskočivši na takav način sa mog uredskog stolca, da samo mogu zamisliti kako je to potpuno glupo izgledalo. Ubrzo nakon toga premijerno smo predstavili pjesmu u Mixmagu.

Nekoliko tjedana kasnije, dok su me zapljuskivali zvuci prekrasnog Funktion-One glazbenog sustava u Trade Miamiu, slušajući kako Justin Martin ispaljuje masivne hitove, jedan za drugim, pritom je jednom rukom mixao na pultu, a drugom frenetično mahao publici ispred sebe, podižući energiju sve više i više. Odjednom, prijeteći 'Uncompromising' počinje kliziti u sustav i pogađa nas sve na plesnom podiju, šunjajući se ka nebesko visokom crescendu prije nego što je zaronio u artiljeriju zujećih sintetiziranih eksplozija.

Nije nikakvo iznenađenje da je ovakvo dance oružje izdano u sklopu Diynamicove 'Four to the Floor' kompilacije, jer je to filmski rollercoaster koji će vas natjerati da posegnete za sigurnosnim pojasem, a isto tako željet ćete više, mnogo više. Barem ste upozoreni. Valerie Lee

30 v1984 ‘Too Much’ (vocal)

U 2014. godini, dvije godine nakon objavljivanja prvijenca v1984, njegova glazba je poslužila kao inspiracija za Kueda da se poveže s Joeom Shakespearom i pronađe Knives etiketu. "V1984 je bio prvi umjetnik kome smo pristupili kao izdavač. On je bio ključni segment Knivesa kao ideje, prije našeg prvog albuma", rekao je plodonosni umjetnik Planet Mu. V1984 čini glazbu toliko moćnom da u sirovom demo obliku proklija u mozgu jednog od najglasnijih figura na eksperimentalnoj klupskoj sceni i razvije ga u kompletan projekat. Temeljno.

Mogu ih gotovo međusobno povezati: Kuedo, koji mi je predstavio v1984 preko svog Truants mixa u svibnju 2015. je bio definitivno značajan. Mix je bio transportna mješavina eksperimentalne elektronike, r'n'b i hip-hopa, sve ubojito i bez punila, ali trenutak koji se osobito istaknuo bio je v1984-ov tada neimenovano izdanje Que-ove trake 'Too Much'. Treperava produkcija i prigušeni emotivni Atlanta rap vokal, pronašli su put do mog uha i tu se zadržali mjesecima, a ja sam počeo preslušavati zeznute SoundCloud ripove koji su se pojavili na internetu.

Ovog svibnja v1984 se istaknuo s EP ('Pansori'), na čiji nastanak je utjecao Knives, tako da je instrumental 'Too Much' je konačno ugledao svjetlost dana. Čak i bez Quea, bio sam uzbuđen što posjedujem odgovarajuću kopiju tog neodoljivog, uzvišenog zvuka. A onda, neposredno prije punog desanta, Knives je objavio besplatnu vokalnu verziju. Sada sam spreman dvije godine preslušavati ovaj neponovljivi mp3. Patrick Hinton

31 Brahma Kamal ‘Acid Baby’ (Marquis Hawkes Remix)

Znate onu jednu emisiju na Netflixu kojoj se uvijek vraćate kada vam treba neki TLC? Emisija je čista blagodat, i vodi vas ravno na vaše sretno mjesto, gdje su vaše boli samo udaljeno sjećanje. Za mene, Marquis Hawkes je taj show. On je moja prava stvar, moja emocionalna dekica, moja kineska klopa za ponijeti u turobnom nedjeljnom poslijepodnevu. To bi moglo zvučati čudno s obzirom na to da je specijalnost Mark Hawkinsa grubi, podižući, plesni jam. Ne baš nježni zagrljaj koji ste očekivali? Nije vaša zamisao mirne noći?

Hawkins je dosljedan, pouzdan producent i pakleno zabavan uživo. Također je i plodonosan, što znači da ću samo mjesec dana čekati na sljedeći sočni remix. Zato je ovaj, njegov remix Brahme Kamala 'Acid Baby', jedna od mojih najdražih pjesama do sada - to je još jedan dragulj producenta kojeg nije jednostavno izgurati van. Znam da svako Hawkinovo izdanje zadovoljava moju potrebu za vintage Chicago house glazbom, a to ne znači da mislim da njegova glazba oponaša zvuk 'Vjetrovitog grada'. U suštini, svom radu Marquis Hawkes dodaje europski glazbeni štih, odnosno teške bas taktove koji više naginju na techno nego na house.

'Acid Baby (Marquis Hawkes Remix)' je upravo takav. To je cvijetajući, big room techno s acid bas linijom, koja zvuči kao gusta sirovina krećući se s 4x4 ritmom. Često su umjetnici, kojima se vraćate i koje poznajete, oni na koje se možete osloniti. Hawkes je takav umjetnik. Još dugo će nas on uzbuđivati i iznenađivati. Alex Green

32 Sweely 'Around'

Izdan na Lobster Theremin pod etiketi Distant Hawaii, Sweelyev 'All The Reasons' EP nije napustio moju torbu s pločama, otkako sam raspakirao vinil u veljači. Mogao sam puštati sve četiri pjesme, ali taj sanjivi i sofisticirani house komad 'Around' izgleda da uvijek pronađe svoj put u mixu.

Osmominutna balada na neki svoj način vodi slušatelja na putovanje, jer napreduje od umirujućih motiva do bombe koja puni floor. Ponekad može djelovati kao su to dvije različite trake, način na koji se kreće i klizi sa čistom esencijom housea. Kad god imam potrebu za pojačavanjem tijekom DJ seta, ova traka ima sposobnost da vas vrati na pravi put, a kad čujem kako svira, osjetim automatsko ubrizgavanje energije. To je tajno oružje koje možete izvaditi ako vam ikada zatreba iza pulta, i svakako je dragulj prve polovice 2017. godine. Harrison Williams

33 Mist ‘Hot Property’

Ovo je jedina solo pjesma koju je Mist izbacio ove godine, kojom razmatra svoj trenutni status na britanskoj rap sceni - "Stvarno sam na pravom putu i to se vidi".

Umjetnik iz Birminghama je eksplodirao u 2016. s EP-jem i singlom, i s lakoćom ostvario sedmobrojčanu figuru puštanja na Spotifyu i YouTubeu ("ludo je kako novac kaplje digitalno"). Ušao je u 2017. rasprodavši britansku turneju i obilježio ovo ljeto surađujući s J Husom i MoStackom.

Njegov uspjeh je isto toliko vezan uz njegov zadimljeni stil, koliko i za upotrebu Brummie slenga kojim snažno udara kako 'vozi'. To je omogućio Steel Banglez, čiji je stil topao, prostran i britak,a koji je nekako uspio spojiti s škripanjem Timbalanda, treperavim udaraljkama i vokalnim komadićima britanske garage glazbe, uz Jeremyjevu gracioznu vibru s "dank" raspoloženjem trenutne britanske ulične glazbe.

Jasno je da je ovo prekretnica između ludila koje je Mista lansiralo na vrh, i nove glazbe koju će objaviti ove zime. Šteta što nam nije dao više, ali to samo čini traku 'Hot Property' još slađom. SW

Load the next article...
Loading...
Loading...