Search Show Menu
Home Latest News Menu
Dodaci

Carl Cox o HÏ Ibiza: “Mislim da ću pustiti suzu kada uđem unutra. Još uvijek nisam spreman ući u taj klub.”

Cox će ove sezone nastupati u Privilegeu, Amnesiji, DC-10 i Pachi

  • Mixmag Adria
  • 29 March 2018

Godinu i pol nakon epohalnog zatvaranja kluba Space Ibiza, Carl Cox je još uvijek emotivno pogođen. Naime, općepoznato je da je on baš u tom klubu imao rezidenciju čak 15 godina. Otkrio nam je i zašto još uvijek nije kročio u novi klub Hï Ibiza.

"Ljudi me cijelo vrijeme mole da pođem tamo, pogledam uokolo i vidim o čemu se tu radi. Čuo sam da je super, da ga ljudi vole i da ima odlučno ozvučenje." poručio je Cox, ali je i dodao: "Mislim da ću pustiti suzu kada uđem unutra. Još uvijek nisam spreman ući u taj klub."

Gledajući unazad čini se da je ovo bila velika tranzicijska godina za Bijeli Otok, dugoročni partiji poput Cocoon-a i Cream-a se premještaju. "Ibiza se promijenila. Puno se promjena još uvijek događa na otoku i trenutna situacija je uzurpirana i nije dobra. Činjenica da ideš na Ibizu i ne znaš što se tamo događa je čudna." dodao je Cox.

"Ako idete na, recimo, Maceo Plaxa utorkom navečer on neće biti tamo. Ako tražite Svena Vätha ponedjeljkom navečer u Amnesiji, gdje se nalazio zadnjih 19 godina, ni on neće biti tamo. Znam i za brojne druge promjene."

"Puno se novih događaja sprema, dolaze novi DJ-evi i svi oni pokušavaju ostvariti svoje rezidencije, tako da stvarno ne znamo što će biti s ovom godinom."

Cox je uzbuđen oko novih početaka i činjenice da će sad imati više slobode na nastupima. Ovoga ljeta nastupati će za Resistance u klubu Privilege, a i okušati će se u samostalnim nastupima u klubovima Amnesia, DC-10 and Pacha.

"Ovo je jedna nova era. Stvari se mjenjaju, idu i gore i dolje, no za mene je to super jer sada napokon mogu raširiti krila i slobodan sam kretati se po cijelom otoku jer nisam više vezan uz jedan klub cijelo vrijeme." Izjavio je Cox dodavši: "Bio sam u Spaceu 15 godina plus još četiri godine zabava otvaranja/zatvaranja. Mislim da je sada pravo vrijeme da se i ja promjenim."

Cox je napominje kako je zbog svojih godina dobro morao procijeniti svoj kaotičan raspored turneja. "Danas vidite puno DJ-eva kako nižu gažu za gažom. Mi smo ovdje, ja sam tamo, ali ja sam na ovom afteru dok su oni na onom, Sve je to jako incestuozno do točke kada se moraš zapitati gdje nastaviti dalje? Mislim na život, ove godine punim 56 i sve što sam ostvario u životu su nastupi i provodi u noćnim klubovima, što znači ako sada ne počnem paziti na to što radim u životu, neću nikada"

"Moram se malo povući i puno usporiti u životu. Pažljivo birati gaže kako bih imao i privatan život, pogotovo kada uzmete u obzir gdje se sada nalazim u životu. To će mi ostaviti dosta prostora kada opet uđem u taj svijet da uđem punom snagom, na način da se ja osjećam dobro u vezi toga" dodaje Cox.

"Sutra odlazim na let za Miami gdje nastupam na 20oj obljetnici Ultre i pun sam energije. Što je svakako bolje nego da idem s partya na gažu, bez spavanja, s letom od osam do deset sati i kada dođem na nastup promislim 'Oh bože, pa ja nastupam za dva sata i moram odsvirati cijeli set! ' Ne želim se tako više nikada osjećati, već naspavan, odmoran i da točno znam što ću svirati. Tada samo izađem i raznesem cijeli plesni podij. To želim za sve svoje događaje, tako da sam spreman za ovo, spreman napraviti korak nazad, ali i zakoračiti naprijed kada to poželim"

Osim Ibize i nejgovog rasporeda, Cox smatra da je cijeli svijet plesne glazbe i noćnih klubova na nogama, najviše zbog napredaka u tehnologiji i društvenim medijima.

"Čim jedan DJ stane za mixer jedina stvar koja se dogodi je da u zrak poleti more fotoaparata i kamera, a to znači da ljudi ne plešu. Prije kada bi DJ izašao za pult publika bi bila najglasnija i tek bi se tada rasplesali. Stvari su se promjenile, a ja nisam sasvim siguran da je ta promjena nabolje. Baš zato što tehnologija ima toliki udio u svemu danas, imam osjećaj kako je naša uloga lišena vrijednosti."

"Mislim da je to loše za plesnu glazbu jer ideja je da se opustite i isključite iz svijeta društvenih medija i samo plešete na glazbu. Jedan od razoga zašto ovo radimo na prvm mjestu je da pobjegnemo od te povezanosti, a na kraju dana sve što smo napravili je – povezali se."

Cox misli da je smanjena pozornost publike upravo ono što utječe na sposobnosti Djeva da sviraju nijansirane setove. "Ako traka ne "počne" u prvih 30 sekundi nazivaju je sranje trakom. To je užas. Mislim da je to najgori aspekt koji dolazi od društvenih medija."

“I’ve played many, many long sets, and because I’ve played one record they didn’t like, my set was considered shit. It’s not just me, it happens with everybody. You’re trying to make a journey with what you’re doing and the sound, and there’s the social media straight away, and then you’ve got other people that latch onto that and think the same. But they weren’t even there, and they probably don’t even know enough to be in the bloody place - if they were there, they would understand that that was a journey point.”

"Svirao sam puno, ali stvarno puno dugih setova i onda kad pustim neku traku koja se nekom ne sviđa - moj cijeli set se smatra sranjem. Nisam to samo ja, to se događa svima. Pokušavaš napraviti putovanje s onim što radiš i zvukom kojeg stvaraš i onda se instantno dogode društveni mediji. Zatim se drugi ljudi koji dijele mišljenje nakače na te objave, a nisu uopće bili tamo i vjerovatno ne znaju dovoljno ni da budu tamo na prvom mjestu, jer da znaju znali bi da je ta traka koja im smeta samo jedna postaja na putovanju."

One way Cox is hoping to turn the tide is through the launch of his new live-oriented label Awesome Soundwave, which will showcase full-length releases from music makers who create music in a live setting.

Cox ipak pokušava okrenuti stvari nabolje i to lansiranjem nove "live" etikete Awesome Soundwave, koja će predstavljati cjelovita izdanja glazbenika koji glazbu stvaraju u live okruženju.

"Imam osjećaj da je velika rupa na sceni jer mnogi umjetnici, ali i izdavačke kuće, izbjegavaju to raditi zbog minimalne pažnje koju dobiju. Moja ideja je nešto poput stvaranja novih umjetnika ali iz perspektive albuma." pojasnio je Cox dodavši: "Nemojte raditi jednu stvar i da vam sude po toj jednoj stvari, radite široku paletu glazbe s kojom na kraju dana možete nastupiti uživo. Postavite svoju pozadinu, svoju glazbu, svoj zvuk. Postavite sebe onako kako to želite i objavite svoju glazbu bazirano na tome."

"Nije mi ideja da brzo lansiram ljude preko reda ili da nakon nastupa DJ potpisuje neke velike ugovore ili nastupa na ovom ili onom partyju. Ideja je da već imaš 400-500 traka uz svoje ime. Znam ljude koji imaju te količine napravljenih traka, a da ih nikada nisu uspjeli pojedinačno progurati, to se jednostavno ne događa. Sada ja moram proći kroz svu tu glazbu, pronaći ono što mislim da je idealno za slušati, ono što uistinu sačinjava tog umjetnika i to staviti u prvi plan na temelju ideje umjetnika koji će jednog dana to izvoditi."

"Na jedan način treba odgajati glazbu koja će nas pratiti u budućnosti, jer svakog umjetnika trenutno sude samo po zadnjoj objavljenoj traci i to je to. Izbaciš traku i već nakon tjedan dana ona je 'stara'. Na kraju dana izgubi svu vrijednost, što je šteta jer ima toliko puno dobre glazbe koja bi , da je se pravilno usmjeravala, biti budući klasik. No ako samo budemo izdavali singlove, nećemo to nikada saaznati"

Next »
Loading...
Loading...