Search Show Menu
Home Latest News Menu
Dodaci

Odbacivanje muškog pseudonima je dovelo Charlotte De Witte do njezinog iskonskog zvuka

Otkada se vratila na svoje pravo ime prije dvije godine, pokazala je svoje pravo umijeće

  • Mixmag Adria
  • 17 April 2018

Charlotte de Witte ne izgleda baš kao 'George', ali donedavno to je pseudonim pod kojim je nastupala i producirala glazbu. "Bila sam tako mlada i veoma nesigurna", tvrdi Charlotte "Nisam htjela izlaziti s činjenicom da sam žena i producent sve dok me agenti ne bi već bookirali".

I imala je puno uspjeha kao Raving George. Potražite li je na googleu ili youtube-u pronaći će te da je stvar "You're Mine", izdana 2015. za Spinnin', ima impresivnih12 milijuna pregleda. Ali nakon nekog vremena zasitila se. "S vremenom sam samo pomislila – Jebe mi se!. Radila sam kao DJ 6 godina. Svi znaju da sam žena, pa zašto mi uopće treba muško ime? Bila je to ionako glupa ideja"

Otkada je počela koristiti svoje pravo ime, prije nešto više od dvije godine, počela je ostavljati utisak na svijet kao umjetnica. Otkad je napravila promjenu i pomaknula se s electro glazbe na techno, 25-ogodišnjakinja je izdavala na labelima poput Tiginog Turbo Recordingsa, Sleaze i Novamutea, nastupala u udarnim satima u DC10 ili na mjestima poput Oasis Festivala i dobila brojne fanove među DJevima poput Adama Beyera, koji je već bookirao za Awakenings.

Večeras smo u popularnom pubu u njenom rodnom gradu Bruxellesu gdje obilježavamo tri godine njene večeri KNTXT. Nakon delikatnog provlačenja između stolova prepunih jela i svijeća, par sati prije nego večer počne počinje nam objašnjavati što je navelo da se prvi put uhvati CDJ-eva prije 8 godina u klubu mladih blizu Ghenta. "Upoznala sam techno zahvaljujući Lenu Fakiu i njegovom "Stranger to stability" remixu za Dustina Zahna. Kada sam ga prvi put čula samo sam promislila: 'Kakva je ovo glazba? Ovo je tako nevjerovatno dobro!'"

Iako mi je taj prvi nastup bio razumljivo klimav ("nikada prije u životu nisam dotaknula CDJ-eve, moj izbor traka je bio sranje i uistinu nisam znala što radim – srećom tu je bilo samo par prijatelja i osoblje"), probila se veoma brzo te je dobila svoju radio emisiju na Radio Brussels godinu dana kasnije.

Kažnjavajući raspored turneja znači da je ovih dana rijetko kada kod kuće, ali uvijek si napravi vremena da snimi tjedni Saturday night show koji joj je pružio priliku i na prvom mjestu. Istražujući nove talente uz glazbu s klasičnih belgijskih labela R&S i Bonzai Recordsa, naklonjena je tome da oda počast sceni koja ju je iznjedrila na prvom mjestu. "Kopam sve dublje i dublje kroz belgijsku glazbu. Napravila sam rework za Bonzaievu 25. godišnjicu. Sviram belgijske klasike pri kraju svojih setova i nastupa i ljudi jednostavno polude. Ja pomislim, da, ovo je glazba iz moje zemlje" dodaje Charlotte

Obučena u do-poda-dug Vetementsov kaput i najobičniju Adidasovu crnu majicu, Charlottine upečatljive zelene oči blješte kroz njenu neurednu kosu. "Nakon što sam neko vrijeme radila radio emisiju, osvojila sam na natjecanju put i nastup na Tomorrowlandu." dodaje Charlotte. No njen nenadan uspjeh je došao i sa par problema."Svi su odjednom znali ime Raving George. Bilo je dosta ljudi koji nisu mogli podnjeti da jedna 17-godišnjakinja nastupa na Tomorrowlandu ili I Love Techno. Čak su se pravile Hate grupe na Facebooku protiv mene! Ljudi su samo pričali stvari poput 'ah pa ona zasigurno spava s menadžerima' ili 'dobila je gažu samo jer ima sise'"

Žestoko je privlači tamnija strana glazbe, pa je tako nakon promjene aliasa promjenila i svoj stil koji je sada autentičniji njoj i usvojila je ogoljeni, agresivni pristup technu koji je postao njen zaštitni znak . "Ako poslušate malo komercijalne tipove glazbe jasno vam je čemu su oni namjenjeni: činiti vas sretnima i rasplesanima" tvrdi Charlotte. "Za mene je techno glazba puno više kompleksnija i emotivnija. Sve je tu u strukturi glazbe i idejama koje stoje iza nje."

Došlo je do točke gdje je gotovo kllišej istaknuti kao je osobnost producenta nevjerovatno drukčija od glazbe koju stvaraju, ali stvarno je nevjerovatno koliko se Charlottin karakter razlikuje od njenih DJ setova i produkcija. Bilo da je ona 50 metara od Vas u DJ kabini ili preko puta za stolom, njen šarm je opijajući. Smješno topla i draga osoba, u jednom trenutku nam priča o slušanju Reggae glazbe tjekom gužvi u prometu, u drugom nam opisuje kakav je pakao plaćati poreze a već u trećem nam na svom iPhoneu pokazuje slike nekih fanova koji odvaljuju od sreće na nekom njenom nastupu. Također nas je razveselila jednom od priča o svojim roditeljima, koji će je ove godine pratiti na Tomorrowland. "Moj otac je radio za EMI. Sjećam se kada sam se prvi puta počela ozbiljno baviti DJ-ingom i on je došao kući sa vinilom za mene. Bio je to vinil Davida Guette! On mi je samo prišao i rekao: 'Evo Charlotte – Znam da si DJ i ovo je za tebe'" prepričava nam Charlotte kroz smijeh. "Trebalo im je dosta vremena da razumiju kakvim tipom glazbe se ja bavim."

"Puštam [belgijske] klasike na kraju svojih setova i ekipa poludi. Ja si mislim, to je iz moje zemlje!"

Gledajući unazad na 2017. i njen stratosferičan rast, govori nam kako je osjetila kako to nadolazi ali i kako nije mogla predvidjeti brzinu odvijanja stvari. Njen debi na Awakeningsu, gaže na DC10 plus mjesta na mega London događajima u Printworks i Junction 2 ostavili su joj malo vremena da procesuira sve to. Njen raspored za 2018. ne pokazuje ni malo promjene po pitanju tempa. Svježi EP na dan intervjua ( Za vrijeme pisanja intervjua drži 3 mjesta na Beatport top 100) plus najave gaža na Sonus i Sonar festivalima, kao i držanje vlastitog stagea na Tomorrowlandu pod bannerom njezine KNTXT večeri, nije ni čudno da se raduje svakom slobodnom vremenu u nadolazećih 12 mjeseci. "Neću raditi ništa sljedećeg siječnja osim ležanja u pijesku i uživanja u suncu. Ne želim više izgledati kao neki blijedoliki jebeni vampir" Osim njenih problemčića s tenom, tvrdi kako je neumoran život DJa nešto što joj ne predstavlja problem: "To je sve o čemu sam ikada sanjala" tvrdi Charlotte.

Nekoliko sati kasnije smo ispred Fusea, belgijske techno Valhale, masa fanova gmiže kroz kamene ulice ispred rasprodanog KNTXT-ovog trećeg rođendana. Ranije te večeri podjelila je s nama:"Ne volim baš svirati svoje trake. Svaki put kad sviram uhvatim se kako gledam u publiku i razmišljam ' Sviđa li im se ovo? Uživaju li? Ajme onaj tip ne pleše! Zašto on ne pleše??' ". Ali dok otvara set sa svojom do sada ne objavljenom stvari 'Kuda' i prelazi u eksplozivan set mračnog i beskompromisnog techna postaje jasno kako takvim pitanjima na njenim nastupima nema mjesta. Istini za volju još tri DJ-a nastupaju večeras, ali iz reakcije publike (od kojih su mnogi potrošili velike novce kako bi bili tu) jasno je da su svi tu radi Charlotte. Znojna lica se smiju u jedinstvu dok ona postavlja Seatoc Massov pulsirajući mix Spencer Parkerovog 'Shape Fascinaciona' te mješavina dima i lasera obasipa publiku. "Čak kad sam i stvarno jebeno umorna, kada se osjećam tužno ili usamljeno jer sam daleko od kuće, ili mi fali dečko i prijatelji u trenutku kada otvorim vrata i osjetim tu glazbu samo je jedna misao u glavi – Ahhh... Kod kuće sam!"

Charlotte de Witte ‘Heart of Mine’ EP je izašao na Suara etiketi

Next »
Loading...
Loading...