Search Show Menu

Nije zlato sve što sija

• Mixmag Adria
  • 18 June 2017

Ibiza je bez sumnje jedan od najljepših otoka. Nije samo meka elektronske glazbe, već i raj koji nastavlja iznenađivati sa svakim novim posjetom. No, to ne znači da se na Bijelom Otoku ne može dogoditi ništa loše.

Unatoč svojoj prirodnoj ljepoti, to je prilično intenzivno mjesto te ako ne shvatite ozbiljno sve što skriva, to vas može dovesti do problema. Treba vam pristojna svota keša, kako biste mogli uživati u svemu što otok nudi, ali i dobar plan igre.

Iako smo sigurni da je moguće da boravak na Ibizi prođe bez problema, čuli smo neke doista zeznute horor priče, pa smo porazgovarali o tome s čestim posjetiteljima Bijelog Otoka, koji su nam pružili uvid u svoje prljave male tajne. Ericka nam je, primjerice žao!

Pročitajte šest horor priča s Ibize ispod i ako idete, pobrinite se da ste dobro pripremljeni za putovanje, kako vam se odmor iz snova ne bi pretvorio u odmor iz pakla!

Solardo

Naša se horor priča dogodila prije samo nekoliko tjedana, za vikend u maju, kada smo nastupali u Sankeysu na Do Not Sleep eventu. Odmarali smo i sunčali se pred hotelom oko tri sata popodne te smo morali ići na masterclass za Pioneer, na IMS, u Hard Rock Hotel. Uskočili smo u taksi te stavili naše torbe u kojima su nam životi u prtljažnik. Putovnice, kompjuteri, slušalice, hard diskovi i svi USB-ovi, praktički sve s čim putujemo. Zaustavili smo se pred Hard Rock vidjeti neke prijatelje koje nismo vidjeli dugo, pa smo iskočili prirodno javiti im se. U međuvremenu taksi se odvezao. Nakon nekog vremena susreli smo se s dečkima iz Pioneera i otišli do sobe gdje su nam pokazivali novi hardware. U tom trenutku smo se pogledali i skužili: "sranje...torbe!". Odmah smo se prebacili u mod panike, trčeći bezglavo poput kokoši uokolo, pozivajući svaku taksi tvrtku na Ibizi. Sve tvrtke odaslale su poruke svim taksi vozačima poruke o torbama koje nedostaju, a mi smo u cijelom užasu uputili prema hotelu, ne znajući što dalje napraviti. Samo smo sjedili ispred i molili se da se torbe pojave...dva su sata prošla, pa tri, pa četiri i samo smo sjedili i bojali se najgorega. Zapeli smo na Ibizi bez putovnica, bankovnih kartica, kompjutera, dok nas je čekalo šest gigova tijekom idućih dana u UK-u. Onda se u 22h taksi zaustavio, vozač je izašao s torbama, a mi nismo bili toliko sretni nikada u životu. Dali smo mu €100 i plesali smiješne plesove po parkiralištu. Pouka priče je: nikad ne stavljajte torbe u prtljažnik taksija.

Monki

Bila je to moja prva godina na Ibizi s ekipom Radio 1, došla bih u Ushuaiu petkom navečer i ostala preko cijelog vikenda kako bi iskustvo bilo potpuno. Kao vikend bilo je odlično, moj set je prošao super, susrela sam mnoge odlične ljude, imala sam 21 godinu i bila sam oduševljena. Međutim, prve noći, u četvrtak, malo sam se zanijela. Svake godine održava se party na jahti u Ibiza Town, gdje sam otišla znajući dobro da se moram pojaviti na breakfast showu sa cijelom R1 Dance ekipom. Nekoliko pića, pomislila sam, pa onda kući. Ipak, ovo je Ibiza i nekoliko se pretvorilo u preko nekoliko, onda u puno, a onda je već bilo 7 ujutro i imala sam samo sat vremena do nastupa. Zeznuto. Morala sam stići na vrijeme, bila je to moja prva godina.

Tako sam hodala od stana svog prijatelja, koji je blizu Ibiza Rocks, sve do Mambosa odakle smo emitirali. Trajalo je beskonačno, zaustavila sam se na praznom parkiralištu, kako bih pogledala u more (a bilo mi je i slabo) i potom trčala do lokacije, što je bilo poput maratona. Uspjela sam. Uh. Ušla sam unutra očekujući da ću vidjeti svih...Nijedan drugi DJ nije se pojavio na vrijeme. Samo ja. Sjedila sam tamo sa sunčanim naočalama i tanjurom hrane na koljenima i morala napraviti DJ kviz s Grimmy live na BBC Radio 1 breakfast showu. Kada su svi stigli, pitali su me da pustim Ibiza Classic, ja sam pustila Atlantic Ocean - Waterfall. Kad su me pitali zašto mi se svidjela ova traka, od svih stvari koje sam mogla reći, sve što sam uspjela izustiti bilo je: "Jer video ima delfine, a ja volim delfine." Nakon toga su me brojni nepoznati ljudi po klubovima, cijeli vikend pitali je li volim delfine. Dobra fora, Ibiza.

Erick Morillo

Prve godine kada sam započeo svoje Subliminal Sessions partyje 1998., odlučio sam iznajmiti vilu za cijelo ljeto. Tamo su spavali DJ-evi koji su gostovali plus četiri prijatelja iz Amerike. Svi su stigli u ponedjeljak, prije partyja koji je bio u srijedu. Prve večeri izašli smo vani na večeru, a kada smo se vratili i parkirali ispred vile, shvatili smo da je prozor na drugom katu otvoren, što nam se učinilo čudnim. Kada smo ušli unutra, naši su kovčezi bili otvoreni i trebalo nam je samo nekoliko sekundi da shvatimo da je netko provalio u kuću. Odmah sam otrčao gore u sobu, u kojoj sam imao sef i imao što vidjeti. Probili su zid s druge strane, iza sefa i uspjeli pobjeći s £18,000 keša.

Ukrali su sve što su mogli, stvari mojih prijatelja i DJ opremu, laptope, novac, nakit, kamere i odjeću. Zbilja sam se osjećao užasno jer posljednja stvar na svijetu koju želite da se dogodi je da se to dogodi vašim gostima dok ste domaćin. Otići na spavanje te noći u toj kući bilo je grozno jer smo se osjećali nesigurno. Najgori dio svega bio je što policija na Ibizi ne dolazi do kuće popuniti izvješće. Morali smo ići u lokalnu policijsku postaju, čekati u redu satima, da bi nam na kraju rekli kako je vjerojatnost da pronađu naše stvari ili počinitelja vrlo mala. To je moja horor priča s Ibize.