Search Menu
Home Latest News Menu
Blog

Šest razloga zašto virtualna stvarnost još uvijek nije dovoljno stvarna

Ipak nije pravo vrijeme

  • Mixmag Adria
  • 25 April 2016
Šest razloga zašto virtualna stvarnost još uvijek nije dovoljno stvarna

Virtualna stvarnost je spektakularna i ima potencijal da revolucionira način na koji poimamo zabavu, kao što su to prethodno napravili radio, televizija i pametni telefoni.

Ali danas, ako ste odlučili uložiti svoj novac u jedne od novih slušalica, postoje razlozi zbog kojih bi trebali razmotriti svoju odluku. Nakon usporedbe s pametnim telefonima, virtualna stvarnost je kao prvi iPhone, ali moglo bi proći dosta vremena dok postane dostupna i prihvatljiva, poput , iPhonea 5C.

Donosimo šest razloga zbog kojih biste trebali pričekati s kupnjom tehnologije virtualne stvarnosti.

Rezolucija

Rezolucija prvih prototipa Oculus Rifta je bila tako niska da je pogled na virtualnu stvarnost izgledao kao da je zaklanjaju prozirna vrata. I komercijalni Oculus Rift i HTC Vive slušalice napravili su pozitivne pomake, ali vizualna vjernost VS i dalje dobiva drugoplasiranu nagradu za standardne HDTV-ove. Dok su stvarni zasloni unutar slušalice visoke rezolucije, imaju svoje zjenice nadomak od njihove površine i omogućavaju da uočite pojedinačne piksele. Granice rezolucije posebno su uočljive kod gledanja videa, koji je mekan i mutan. Dok je mali tekst s nazivima mapa na radnoj površini gotovo nemoguće pročitati. VS treba ekrane iznimno visoke razlučivosti i odgovarajuću računalnu snagu, od kojih nijedno nije jeftino u 2016. godini.

Igrice ili nedostatak istih

Korišteni binovi za GameStop dolaze s naslovima starih igraćih konzola. Launch igrice omogućavaju programerima vježbanje i priliku da shvate kako da dizajniraju novi hardver. U retrospektivi, launch igrice se često smatraju nedovršene. Početni urod launch igrica, iako impresivan kao tehnički demo, nema dubinu i samopouzdanje svoje konkurencije. Za ljude koji vole eksperimentalne video igrice, igre koje su često nedovršene, platforme virtualne stvarnost imaju mnogo toga za ponuditi.

Odgođeno lansiranje

Isporuke za Oculus Rift i HTC Vive su odgođene, ostavljajući mnoge ljude koji su unaprijed naručili hardver na čekanju. Što je još gore, Oculus Rift kontrole na dodir će biti isporučene tek krajem ove godine. HTC Vive, koja ima kontrolu pokreta i drugu kameru koja omogućava da cijela soba postane prohodna komora virtualne stvarnosti, ima veliku prednost, ali nema ekskluzivne igrice na Oculus Riftu - osim ako ih ne želite hakirati.

Žice

Ovo je možda cjepidlačenje, ali žice bi trebale ispasti iz igre, prije ili kasnije. Ako Oculus Rift i HTC Vive ne odbace žice, praktičnije opcije, poput Samsungovog GearVR-a će pozdraviti nove kupce koji će platiti manje za puno inventivnije iskustvo.

Prijetnja novijih i boljih slušalica

Čuli smo vrlo malo o igricama za virtualnu stvarnost, što znači da se izdavači teško odlučuju za ulaganje u njih. Nadalje, razvoj igrica traje mjesecima u najboljem slučaju, a u prosjeku godinama. Iz tog razloga, ne vidimo VS izdanja do 2017. ili čak 2018. godine. Ova godina može označiti službeni izlazak Oculus Rifta, HTC Vivea i PlayStation VR-a. Tijekom sljedećih nekoliko godina, programeri igrica i hardverskih dizajneri će eksperimentirati i raditi na poboljšanju virtualne stvarnsti vrlo brzo, a plodove napretka ćemo vidjeti u narednim godinama.

"Što se tiče tehnologije, VS je početak, VS potrošač je početak, a tu su i neka područja koja se testiraju, rezolucija se popravlja, kao i sučelje. Dakle, iako pristupamo PSVR na PS4 poput konzole - svatko je može kupiti bez ikakvog tehničkog znanja, jer je ovo polje toliko novo. Napredak će biti očigledan, a mi ćemo nastaviti raditi na R&D-u. Ne mogu reći da će PSVR imati istu vrstu ciklusa kao tradicionalna konzola.", izjavio je Shuhei Yoshida iz Sonyja.

Nedostupnost

Zbog gore navedenih kašnjenja, na narudžbe napravljene za HTC Vive ili Oculus Rift vjerojatno će čekati mjesecima.

[Izvor: TheVerge]

Load the next article
Loading...
Loading...