Menu
Home Novosti Menu
Intervjui

Indira Paganotto: Spoj techna i umjetnosti na vinilu

Razgovarali smo jednom od najtalentiranijih producentica iz europskog techno kruga povodom pokretanja njenog labela ali i objave novog EP-a

  • Ela Radić I Foto: Indira Paganotto press
  • 1 December 2020

Indira Paganotto već je deset godina dio europskog techno kruga, s izdanjima na labelima kao što su Octopus Recordings, Off Recordings i BPitch Control. Potječe iz glazbene obitelji, njezin je otac bio DJ u Goi 90-ih a njegova kolekcija acid housea, goa trancea i rock psihodelije bila je savršena glazbena biblioteka za ovu mladu Španjolku. Sa 16 godina zainteresirala se za vinile svog oca i počela ih puštati. Sljedeće godine potpisala je za label Iana Pooleya te je objavila svoj prvi vinil “Underground Love” sa suradnicima kao što su Jef K Gwen Maze, G-Room i Ian Pooley.
Uslijedili su nastupi u nekim od najboljih klubova i festivala kao što su Lollapalooza, Eyeife, Fusion festival, Tribal Gathering Festival, Daydream... Stage je dijelila s artistima kao što su Amelie Lens, Ben Klock, Adam Beyer, Flug, Dasha Rush, Nina Kraviz, Oxia, Sven Vath...
Indirini setovi puni su groovea i snage, crpi elemente iz svih žanrova, uključujući psyprogressive, minimal i techno, ne bojeći se miješati žanrove ili stilove, uvijek s daškom organic acida, što je podsjeća na njezinu glazbenu baštinu. Ovaj energični eklekticizam postao je njezin glavni potpis, uz njezin sveprisutni osmijeh. Zadnji dio ove čudne godine, za nju je prilično važan - nedavno je objavila ‘Death Valley’ EP, lansira svoj label Phase Insane Records, kroz koji će predstaviti svoj novi EP “Wolf Land” koji se očekuje tijekom prosinca. Krenuli smo s pitanjima o novom labelu o kojem kaže: “Phase Insane Records kreće ovaj mjesec, prvo izdanje, “Wolf Land” suradnja je s izvrsnim producentom iz Madrida koji se zove Unkle Fon; sastoji se od dvije originalne pjesme i dva nevjerojatna remixa Fluga i Ricarda Garduna”.

m: Zbog čega si odlučila pokrenuti label? Što možemo očekivati od njega, kakva izdanja, izvođače, glazbu?

IP: Otkad sam počela producirati i nastupati kao DJ, prije više od deset godina, htjela sam imati vlastiti label, kako bih se mogao izraziti i objaviti sve svoje produkcije bez ograničenja. Ipak, tek ove godine sam se odlučila na taj potez. To je label u koji smo utukli puno ljubavi i brige, u kojem će svaki EP biti izabran i dati mu važnost. Ne želimo da to bude 'fast food' label, već bezvremenski label u kojem je svako izdanje posebno i jedinstveno. Kako bismo istakli ovu autentičnost, uključili smo madridskog slikara Davida Moragoa koji će biti zadužen za izradu covera, to će biti minijature njegovih stvarnih slika! Umjetnost i techno glazba na vinilu, dragulj! Slažete li se?

m: Koliko dugo je trajalo to promišljanje labela?

IP: Pa, budući da sam imala ideju i uspjela je realizirati, napravili smo pjesme, dizajne omota i poslali u tvornicu vinila, dakle neka tri mjeseca, za ono osnovno. Međutim, onda je počela pandemija i krenulo je čekanje - proizvodnja vinila u tvornici je stala u ožujku... Ipak, nadam se da će se napokon sve završiti krajem prosinca. Jedva čekamo, jako se radujemo!

m: Što je napokon nadahnulo aktivaciju?

IP: To romantiziranje imanja vlastitog labela i tiskanje vinila, proganja me godinama. Pretpostavljam da je ono što me nadahnulo da napokon krenem u sve to - zrelost hahah. S 28 godina postala sam izravnija i usredotočenija na ono što želim.

m: Prvo izdanje na labelu je “Wolf Land” EP. Reci nam par riječi o njemu, koje alate si koristila u produkciji.

IP: Da, kao što sam već rekla, EP se sastoji od dvije originalne pjesme i dva remixa Fluga i Ricarda Garduna. Dvije originalne pjesme napravljene su na analognim mašinama, zapravo u zvukovima možete uočiti tu granicu pogreške, poput ljudske. Toplina i bezobrazluk u basu, djelo je to bas linije SH 101. Teksture su oblikovali neki polumodularni sintisajzeri koje imamo u studiju; a kickove i perkusiju smo radili na Drumbruteu by Arturia i MFB Tanzbaru.

m: Glazbena industrija se prilično promijenila od početka pandemije Covid-19; možeš li nam reći koliko je to utjecalo na tvoju karijeru, glazbu, život?

IP: Živeći izolirano u planini, daleko od grada, od mase, osobno i nisam primijetila neke posebne promjene. Prije pandemije bila bih u studiju tijekom tjedna, radeći glazbu satima; potom bih bila u vrtu sa životinjama, kuhala ili planinarila. I sad je tako nekako. Što se tiče profesionalnog dijela, došlo je do promjene ali, iako su otkazane čitave turneje i većina svirki, egzistencija mi nije ugrožena. Proživljavam sve ovo kao neko povijesno iskustvo koje se mora proživjeti i pokušavam sve preokrenuti i uvidjeti pozitivnu stranu svega. Umjesto DJ-iranja u klubovima, doma radim setove i streamam; više vremena provodim i u studiju da bih imala puno izdanja za sljedeću godinu i krenula u 2021.!

m: Nedostaje li ti užurbani način života ispunjen svirkama ili ipak to uspiješ nadoknaditi u studiju ili izvođenjem live streamova?

IP: Naravno, jako mi nedostaje, ta moćna energija simbioze između publike i umjetnika jedinstvena je i neusporediva, ona je ono što nas održava u životu i čini nas umjetnike mladima! Hahaha! Ali, ovo je faza koju moramo proživjeti pozitivno i usredotočiti se na to da smo u formi kad sve ponovno krene!

m: Voliš li više biti iza pulta ili u studiju?

IP: Oba hrama stvaranja mi se sviđaju! Puštanje glazbe koju sam odabrala ili sama stvorila u studiju, u klubu ili na festivalu, uvijek me fascinira i neophodan je čin u mom životu umjetnika. To je moj eliksir! Istovremeno, kad sam na miru, sama u svojoj radnoj sobi ili u planinama, i to mi paše, uravnotežuje moj um.

m: Što je sljedeće u planu?

IP: Ovaj kraj 2020. obilježit će moj label i kao i “Wolf Land” EP. Početkom godine je u planu izlazak “Junglea” za izdavačku kuću OFF Recordings, još jedan moj EP u kojem će umjetnik Oliver Deutschmann remiksirati jednu od pjesama. Također, pripremam novu kompilaciju za Octopus Records u kojoj će, između ostalih pjesama koje odaberem, biti dva moja originala i dvije suradnje koje sam radila s Heerhorstom i još jedna s japanskim umjetnikom SUDO. Osim ostalih izdanja koja još uvijek ne mogu otkriti i svog sljedećeg albuma na kojem radim, pripremam nekoliko vrlo pažljivih streaminga u kojima ćete moći uživati vrlo brzo!

m: Kakva su ti predviđanja o glazbenoj industriji i sceni s obzirom na trenutnu situaciju?

IP: Pozitiva i jedinstvo ključ su za preživljavanje ovog povijesnog događaja! Hvala vam!

Next Page
Loading...
Loading...