Hasan Ghazi i Heatscore: 'Naše izdanje inspirirano je citatom Jima Morrisona'
Razgovaramo s dvojcem koji je upravo objavio novi progressive house EP, “The Establishment”, na Reckoning Recordsu
Nakon što smo prije neki dan objavili premijeru novog izdanja kanadskog labela Reckoning Records, “The Establishment”, razgovarali smo s dvojcem koji stoji iza njega. Riječ je o Hasanu Ghaziju, producentu i DJ-u pakistanskog porijekla koji živi i radi u Torontu, u kojem vodi Reckoning te Heatscoreu, kanadskom DJ-u i producentu iz Lazuli Recordsa. Dvojac je objavio spomenuti progressive house EP, a kako je došlo do njihove suradnje te kako je nastao njihov “The Establishment”, ispričali su nam u intervjuu za Mixmag Adriju.
“'The Establishment' nadilazi sami melodic techno; To je glazbeno putovanje koje odražava suštinu naše ere. Inspiriran citatom Jima Morrisona, ovaj komad nadilazi jednostavnu muzikalnost - služi kao mobilizacija, prkos zastarjelim strukturama upravljanja i potvrdom potencijala transformacije. Ovo izdanje, koje je objavio Reckoning Records, veliki je korak naprijed na sceni elektroničke glazbe jer gura granice i izaziva status quo. Nije samo sjajno za duboko slušanje, već i kao fantastična zabava. Mislimo da će se puno ljudi povezati s tim“, otkrili su nam dečki.
m: Što vas je nadahnulo?
Heatscore: Geneza 'The Establishmenta' datira nekoliko godina kada sam naišao na intervju Jima Morrisona koji je duboko rezonirao sa mnom. Njegove duboke, ali zagonetne riječi potaknule su kreativni plamen u meni, zapalivši viziju za pjesmu koja bi izazvala društvene norme. Mislim da se svijet trenutno bori s gorućim društvenim i političkim pitanjima, pa se činilo kao pravi vrijeme za projekt. To je moćan glazbeni izraz. Po mom mišljenju, dijalog je bezvremenski, to je pokret za koji počinjemo vidjeti kako se pojavljuje - ili trebamo vidjeti kako se pojavljuje. Mislim da smo u vremenu u kojem treba biti neka vrsta promjene - kao što navodi u pjesmi "Stari sustavi vladajućih ljudi". Mladi moraju voditi put za veće promjene. Stvarna promjena, niti jedna nije vođena od strane establišmenta. To je na neki način veliki 'F*ck You' za establišment. Ali može se odnositi i na drogu i seks ako želite da to bude! Hahaha!
Hasan: Nedavno sam završio s radom na remixu za Heatscorea i on mi je ubrzo nakon toga prišao da radimo na zajedničkom projektu. Poslao mi je grubi nacrt pjesme koju je započeo i čim sam čuo pjesmu s vokalom Jima Morrisona, odmah sam mogao zamisliti suradnju. Znao sam da će pjesmi dobro doći malo bliskoistočnog vibea i misticizma. Odlučio sam to preuzeti, a ostalo je povijest.
m: Koliko vam je trebalo da završite 'The Establishment'?
Heatscore: Sjedio sam na ovome vjerojatno nekoliko godina. U to vrijeme pjesme su mi više išle prema peaku i hard technu, pa tajming nije bio dobar. Sve dok nisam upoznao ovog tipa! Hasan je upravo završio remix za moju pjesmu 'Into Reality' i bio sam vrlo impresioniran njegovim radom. Vrlo je profesionalan, radi brzo i ima jako izražen sound. Znao sam da je Hasan pravi producent koji može preuzeti tu stvar. Nakon što sam mu poslao ideju, koja je bila vrlo gruba demo verzija pjesme s vokalima i nekim riffovima, sve je sastavio prilično brzo. Uredio je vokale i dodao potpis svojim pulsirajućim basom i deep melodic vibeom. Mislim da je promijenio i tonalitet. Gotovo kao da mi je ušao u glavu i točno znao što sam prvobitno namijenio pjesmi. Naježio sam se kad sam prvi put čuo stvar, znao sam da imamo nešto posebno.
Hasan: Obično završavam pjesme prilično brzo. Ovaj projekt trajao je otprilike tjedan dana, gotovo kao da se pjesma sama napisala. Obično započinjem trake svojim poznatim kickom i bas linijom, pa je tako bilo i ovaj put. Dodao sam neke melodije i rifove iz originalnog dema, a zatim počeo eksperimentirati s vokalom i dodao ekstra ženske bliskoistočne vokale kako bi začinio stvari; nakon nekog vremena imao sam nekoliko verzija, a zatim sam odabrao onu koja mi je najbolje legla. Poslao sam je Heatscoreu i od njega dobio trenutni pristanak.
m: Kako vam je bilo raditi zajedno?
Heatscore: Odlično. Hasanov profesionalizam, brzo izvršenje i izrazit zvuk udahnuo je novi život u projekt, uzdižući ga na visine o kojima sam samo sanjao. Mislim da je našu suradnju obilježila sinergija i međusobno poštovanje. Također je lijepo raditi s ljudima koji su dobri frajeri i imaju isti drive, radnu etiku i viziju. Oboje imamo svoje labele, ja Lazuli Records a on Reckoning Records, pa sam znao da je stvar u dobrim rukama. Razumije, vjerujem njemu i njegovom labelu.
Hasan: Odmah nakon upoznavanja sam primijetio njegov dobar vibe i pozitivnu energiju. Obično radim s ljudima za koje smatram da su iskreno strastveni u vezi s glazbom kao umjetnošću i to sam osjetio s njim. Imao sam party u Torontu i pozvao sam Heatscore da nam se pridruži, iako živi u drugom gradu (Barrie) i morao je voziti gotovo 2 sata da nam se pridruži. Činjenica da se pojavio i ostao do jutra s nama ostavio je dojam na mene i znao sam da će je to dobar momak s kojim ću raditi u budućnosti. Općenito, rad s Heatscoreom bio je lagan i zadovoljavajuć jer je easy going.
Heatscore
m: Zašto ste odabrali TJ Lawtona i Mosha za remix?
Hasan: Otprilike u vrijeme kad je ovo izdanje završeno, završio sam s remiksom za TJ Lawtona, za 'Treachery' koji je objavljen na britanskoj etiketi Sounds of Meow. Vidio sam da je TJ Lawton talentirani producent, strastven prema svom zanatu, i s posebnim zvukom. Zvao sam ga da napravi remiks i on se složio.
Mosh je moj stari prijatelj iz ranih dana glazbe i DJ -iranja. Mnogi ljudi to znaju, ali on mi je zapravo pokazao kako raditi na Traktoru kada smo imali 17 ili 18 godina. Imali smo neke zabavne suradnje kad sam posjetio Pakistan, ali ništa nije službeno objavljeno. Međutim, uvijek smo bili u kontaktu. Godinama kasnije osnovao je Fake Shaman, ime koje je u Pakistanu i međunarodnim krugovima postalo veliko, zbog izrazitog spoja istočnih i zapadnih stilova. Oduvijek sam želio da Mosh bude dio moje etikete, a kako se to dogodilo otprilike u vrijeme kad je singl obavljen, Mosh je imao vremena i pristao je raditi na remiksu za mene. Za mene je to puni krug i jako sam sretan što je ovo napravio.
m: 'The Establishment' je izašao na Reckoning Recordsu. Koliko je umjetniku važno imati dobar label iza sebe?
Heatscore: Oduvijek sam razmišljao kako se brendirati na međunarodnoj razini, potpisivao sam uglavnom za europske labele ili izdavao na vlastitim labelima. Želio sam se više uključiti u svoju zajednicu ovdje u Torontu, prirediti partyje i umrežavanje s lokalnim artistima. Povezao sam se s Reckoningom preko zajedničkog prijatelja, provjerio sam njihova izdanja i javio im se. Srećom moja im se glazba svidjela i htjeli su raditi sa mnom. Do sada su stvari bile sjajne, sprema se moje treće izdanje s njima i radujem se što ću 4. svibnja u Torontu svirati na njihovom partyju. Za mene je važno da mogu raditi s ljudima kojima mogu vjerovati. Izuzetno je vrijedno imati i label iza sebe, s kojim se može surađivati na partyjima i glazbi. Rad s Reckoningom, sa Siddom, Hasanom i njihovim timom bio je sjajan i vrlo sam zahvalan što sam dio priče. Važno je da label razumije značaj svakog izdanja - ulažemo puno sati u studio kako bismo napravili ove pjesme.
Hasan: Svi teže izdavanju na najvećim i najboljim labelima. Način na koji ja to gledam je da svim tim etiketama upravljaju ljudi poput tebe i mene. Ako oni to mogu, onda mogu i ja. Putovanje je bilo naporno, ali pokrenuo sam label s namjerom da izdajem kvalitetnu glazbu, i čvrsto vjerujem da će, ako dostavite dobar proizvod, doprijeti do ljudi. Tijekom godina gledao sam kako ovaj label raste s podrškom koja dolazi od imena kao što su Ferry Corsten, Nicole Moudaber, Paul Van Dyk i mnogi drugi. Cilj mi je napraviti Reckoning Records jednim od najboljih labela vani, tako da - da, vrlo je važno imati dobru ekipu koja će vas podržati.
m: Zato si i pokrenuo svoj label...
Hasan: Prije nego što sam pokrenuo Reckoning, izdavao sam na nekoliko labela u Kini (budući da sam tada tamo živio). Međutim, nisam bio impresioniran njihovim vodstvom. Uvijek sam sebi govorio da ako vodim etiketu mogu raditi stvari bolje. Imao sam osjećaj kao da label manager nije uopće razmišljao o samom umjetniku. Također mi je bilo dosta toga da je naprosto nemoguće doći do velikih etiketa, ili da nikad ne odgovaraju nakon što ima pošaljete demoe. Imajući to na umu, pokrenuo sam etiketu Reckoning Records, kako bih objavio najkvalitetniju glazbu, istovremeno imajući na umu umjetnikove najbolje interese. Također sam htio dati nadolazećim umjetnicima platformu kako bi pokazali svoje vještine i talent. Jedan od glavnih načela moje etikete jest odgovoriti na sve upite u roku od nekoliko dana. Jasna komunikacija ključ je uspjeha. Naravno, kao dodatni bonus, vlastiti label mi je pomogao u stvaranju i objavljivanju kreativnih projekata i osobnom umjetničkom rastu.
Hasan Ghazi
m: U priopćenju za javnost kažete: 'The Establishment' je putovanje kroz dubinu house glazbe. Kako biste opisali house, posebno progressive house danas?
Heatscore i Hasan: Današnja house glazba, posebno progressive house, stvarno se razvila. Ne radi se samo o ritmovima; radi se o stvaranju čitavog raspoloženja s zamršenim melodijama i dubokim ritmovima koji se polako buildaju i odvedu vas na putovanje. Progressive house sada je emocionalniji i složeniji, tkajući priče kroz zvuk zbog kojih ne samo da želite plesati, već sve i duboko osjećate. Ova je evolucija donijela bogatije, slojevitije pjesme koje rezoniraju sa slušateljima na osobnoj razini, pokazujući koliko dinamična i izražajna house glazba može postati. Uzbudljivo je vidjeti kamo se kreće i kako se i dalje povezuje s ljudima širom svijeta.
m: Koji su vam planovi za ljeto pred vama?
Heatscore: Želim potaknuti granice svoje umjetnosti i proširiti svoju prisutnost na globalnoj pozornici. Trenutno radim na pet novih peak time/hard techno izdanja, od kojih je svaki prožet izrazitim identitetom i energijom. Također imam svoj mjesečni 'Lazuli Sessions Podcast' i nastavljam graditi na svojim YouTube platformama na kojima predstavljam novu glazbu i DJ mikseve. Imam uzbudljivi remix za Reckoning u lipnju, 'Don't Do Drugs', a imamo i party labela 4. svibnja. Nadamo se da ćemo složiti neke partyje ovo ljeto, možda zajednički party Lazuli i Reckoning Recordsa, to bi bilo cool. Moj krajnji cilj je uspostaviti sebe kao vodeću figuru u krajoliku elektronske glazbe, s turnejom po SAD-u i Europi, dijeleći svoju glazbu s publikom širom svijeta.
Želim nastaviti objavljivati glazbu na nekim od mojih najdražih labela. Jako mi se sviđaju Kraftek i Drumcode. Jako mi je važno raditi i svoje stvari, a ne kompromitirati umjetnički izraz. Lazuli Records prožima svaki aspekt mog kreativnog procesa, tjera me da istražim nove teritorije i prkosi očekivanjima. A ako se sviša i drugima, to je bonus.
Hasan: Ovog ljeta, osim što ćemo objaviti kvalitetne melodije na labelu, planiramo i brojne nastupe kako bismo prikazali naš zvuk ekipi. Naš prvi show zakazan je za 4. svibnja i uzbuđen sam što je i Heatscore dio line-upa.
“The Establishment” Hasana Ghazija i Heatscorea provjerite OVDJE.