Search Menu
Home Novosti Menu
Intervjui

John Digweed: 'Toliko dugujem klaberima na plesnim podijima diljem svijeta što su me uvijek podržavali'

Razgovarali smo s legendarnim DJ-em i producentom povodom izdanja njegovog novog albuma, 'Futuro'

  • Ela Radić | Foto: Press
  • 23 November 2023

John Digweed upravo je objavio svoj novi album, 'Futuro', čiji je neposredan povod bila proslava 25 godina njegovog labela Bedrock Records. Prikladno, 'Futuro' sadrži 25 pjesama, s ekskluzivnim gostovanjima imena kao što su Rodriguez Jr, Bushwacka, Marco Bailey, Nick Muir, Captain Moustache i David Morales. Album je kurirao, kompilirao i miksao sam Digweed a ekskluzivno za Mixmag Adriju govori o albumu, 25 godina Bedrock Recordsa ali i svom doživljaju aktualne elektroničke glazbe.

m: Prije svega, čestitamo na novom albumu! Možete li s našim čitateljima podijeliti više detalja o njemu: koliko ima pjesama, koliko vam je vremena trebalo da ga napravite, tko sve gostuje na njemu?

JD: Hvala, cijenim to! Radimo na ovom albumu već otprilike godinu dana, skupljali smo pjesme i pitali izvođače kojima se stvarno divim, da vidimo imaju li kakav nepotpisani materijal. Zatim smo prolazili kroz glazbu, provjeravali kako funkcionira. Ukupno postoji 25 ekskluzivnih pjesama raspoređenih u dva 70-minutna miksa s glazbom u rasponu od electra preko breakbeata s melodičnim techno ritmovima, tako da je riječ o jednom pravom glazbenom putovanju. Album uključuje neke nevjerojatne umjetnike kao što su David Morales, Rodriquez Jr, Marco Bailey i 8kays.

m: Jedan od povoda za album je 25. godišnjica vašeg Bedrock Recordsa. Kada razmišljate o tom razdoblju, što biste izdvojili kao najvažniju stvar koja vam je promijenila život/karijeru?

JD: Mislim da sam jednostavno imao nevjerojatnu sreću što sam tako dugo mogao raditi nešto što iskreno volim. Toliko dugujem klaberima na plesnim podijima diljem svijeta koji su me uvijek podržavali tijekom godina i dopuštali mi da radim ono što volim iz tjedna u tjedan. U konačnici, oni su najvažnija stvar.

m: Također, što biste rekli – kako je Bedrock Records utjecao na cijelu scenu?

JD: Nisam siguran je li baš utjecao na scenu, ali želim misliti da je doprinio sjajnom glazbom nekih vrlo talentiranih umjetnika tijekom godina, sa širokim izborom glazbenih izdanja od downtempo elektronike do pravih klupskih himni.

m: Biste li se složili da pravi/pogrešni label može pomoći odnosno odmoći umjetniku? Što biste predložili mladom nadobudnom umjetniku, kako odabrati pravi label? Također, kako birate izvođače koje želite potpisati za svoju izdavačku kuću?

JD: Kako se sada glazba konzumira, mislim da svaka velika pjesma ima šanse uspjeti. Očito je da će etablirani label pomoći da ta glazba dopre do veće publike i možda otvori više vrata. Mislim da je za buduće izvođače važno da rade s izdavačkim kućama i ljudima u koje vjeruju i kojima mogu vjerovati da će pomoći njihovoj glazbi da dobije priznanje koje zaslužuje. S Bedrockom, mi se zapravo samo fokusiramo na glazbu, bilo da se radi o potpuno novom izvođaču ili nekome tko je imao više izdanja, uvijek se radi samo o izdavanju kvalitetne glazbe.

m: Koliko se (ako uopće) vaš zvuk promijenio tijekom tih 25 godina? Kako biste opisali svoj trenutni zvuk i općenito zvuk nadolazećeg albuma?

JD: Iskreno, teško je definirati svoj zvuk jer sviram tako širok raspon glazbe u svojim setovima, na svojim albumima i u Transitions emisijama, pokrivam toliko različitih glazbenih žanrova, od downtempo beatless glazbe do banging acidic techna s malo breakova i deep house groova. Uvijek sam pokušavao svirati tako i prema onome što mogu vidjeti od ljudi koji me redovito dolaze slušati, znaju da ih čeka glazbeno putovanje koje polako razvija tijekom cijelog seta/noći.

m: Što mislite o elektronskoj plesnoj glazbi u ovom trenutku? Tko su neki od umjetnika koji vam se sviđaju?

JD: Trenutno zaista ima toliko sjajne glazbe. Potrebno je puno vremena da prođem kroz svu glazbu i odaberem pjesme za posebne trenutke; jako sam sretan što sam u poziciji da mi ljudi šalju izvrsne pjesme. Davi i Weska rade nevjerojatnu glazbu, bili smo sretni što smo dobili pjesmu od obojice za projekt Futuro, a također smo objavili briljantan EP od svakog od njih početkom godine, što su definitivno bila dva naša istaknuta izdanja na etiketa ove godine.

m: U posljednje vrijeme na top ljestvicama nalazimo mnogo glazbe inspirirane zvukom 90-ih i ranih 2000-ih, često remikseve ili edite pjesama iz tog razdoblja. Kao netko tko je remiksirao hitove nekih od najvećih bendova (zajedno sa studijskim partnerom Nickom Muirom, na slici gore), što mislite o ovom trenutnom trendu u dance glazbi?

JD: Sva se glazba kreće u ciklusima, a elektronska glazba, poput hip hopa, oduvijek se odražavala i bila pod utjecajem starijih pjesama i izdanja. Općenito se uvijek pokušavam usredotočiti na novu glazbu uz povremeno vraćanje na neke klasike, ali da budem iskren, svaki tjedan izlazi toliko nevjerojatne nove glazbe da se uvijek pokušavam usredotočiti na to u svojim setovima i u svojoj radio emisiji Transitions.

m: Biti DJ danas je definitivno drugačije nego prije, ako ništa, puno je lakše pronaći (i stvarati) glazbu, a tu je i sva ta nabrijana DJ oprema. Kada razmišljate o DJ-ingu danas i usporedite ga, primjerice, sa svojom rezidencijom u njujorškoj klubskoj instituciji Twilo 90-ih i ranih 2000-ih, koje biste rekli koje su glavne razlike uz gore navedene?

JD: Ranih 90-ih/2000-ih cijela je scena zapravo bila fokusirana samo na glazbu, klubovi su bili mračni s ljudima koji su plesali uz glazbu i bila su to sjajna vremena. Još uvijek postoje sjajni klubovi diljem svijeta koji još uvijek hvataju tu vibru, što je definitivno vrsta svirke koju preferiram.

m: Možete li podijeliti s nama neke od svojih budućih planova?

JD: Radujem se odlasku u Južnu Ameriku sljedećih mjesec dana i nastupu u New Yorku 30. prosinca prije novogodišnjeg nastupa koji tek treba biti najavljen.

Next Page
Loading...
Loading...