Menu
Home Novosti Menu
Intervjui

Steve Bug: 'Imam puno novih pjesama koje čekaju da budu objavljene'

Razgovarali smo s legendarnim njemačkim deep, tech house i techno producentom, vlasnikom Poker Flata

  • Ela Radić | FOTO: Marie Stagatt
  • 16 August 2022

Steve Bug legendarni je njemački deep, tech house i techno producent, vlasnik labela Poker Flat koji već 20 godina uspješno djeluje na sceni elektroničke glazbe. Tijekom dugogodišnje karijere postao je jedan od najcjenjenijih svjetskih umjetnika i kuratora, a a izdavačke kuće Poker Flat, Sublease Music, Audiomatique, Dessous Recordings, Traffic Signs i Raw Elements dali su značajan doprinos izgradnji europske house i techno scene kakvu poznajemo.

Prva polovica ove godine bila je prilično aktivna za Stevea Buga: snimio je austrijski glazbeni debi Back to '95 na kojem gostuje Mr. V te je objavio Let It Go / Suitcase In A s dugogodišnjim suradnikom Cleom. Osim toga, na svom labelu Poker Flat izbacio je singl 'The Haze' na kojem je vokal Ali Love, član house glazbenog sastava Hot Natured i dua Infinity Ink. Singl provjerite OVDJE a u nastavku pročitajte kako je nastao ali i neke druge zanimljivosti iz bogate karijere Stevea Buga.

m: Upravo si objavio novi singl, 'The Haze'. Reci nam nešto o njemu - što ga je inspiriralo, koliko ti je vremena trebalo da ga napraviš, koje si produkcijske alate koristio?

SB: Kad sam u studiju, obično se počnem igrati. Ponekad prvo počnem stvarati groove, drugi put napišem melodiju ili jednostavno isprobavam neku novu opremu/plug-ine... Sve dok ne smislim nešto za što smatram da vrijedi dalje razvijati. Za ovu konkretnu pjesmu imao sam 909 kick i petljao sam se s 303 i došao do tog bass-linea. Nakon toga mislim da sam došao do 606 - uvijek sam volio kombinaciju 303 i 606. Također sam dodao još neke 909 elemente, clap i još jedan hi-hat.
Onda toga sam počeo tražiti neke lijepe zvukove akorda i našao sam ih u Arturia Yamaha CS80 Plug inu. Zvuk je trebao nekoliko prilagodbi, ali dva su akorda lako sjela na svoje mjesto. Osjećao sam da treba nešto drugo, i nekako sam razmišljao o piano hooku. Za piano često idem u Native Instruments Kontakt, pa sam i sad tamo pronašao dobar osnovni zvuk, napravio nekoliko prilagodbi i svirao. Ovaj proces je trajao samo nekoliko sati, a mislim da sam prvi dan čak imao i prvi osnovni aranžman. Kasnije sam malo uredio nešto tu i tamo, dodao još neke efekte i slično. Ali osnovna verzija je bila tu nakon nekoliko sati. Mislim da je važno imati glavne elemente zajedno u prvoj sesiji, a možda i aranžman u drugoj, tako da kreativni dio ne smeta. Rad na detaljima može potrajati dulje nakon toga, jer se radi samo o oblikovanju ideje na kojoj vrijedi raditi.

m: Vokal je Ali Love. Reci nam nešto o toj suradnji. Zašto baš on? Kako inače obično biraš vokale za svoje pjesme?

SB: Obožavatelj sam njegovog rada dugi niz godina. Oduvijek sam htio nešto učiniti s njim, ali nekako nikad nisam imao pravu stvar. Nakon što sam poslušao demo miks The Haze (tada se još zvao Acid Piano Jam ;)) pomislio sam da bi ovo mogla napokon biti ta prava stvar. Kontaktirao sam ga, ispalo je da je i on moj fan i da mu se pjesma prilično svidjela. Potom sam mu poslao demo verziju i on je počeo raditi na idejama.
Kad imam pjesmu za koju mislim da bi mogla biti toliko vokalna, često imam na umu pjevača. Nisam siguran zašto je to tako, možda ja već nešto vizualiziram. Ipak, obično je krajnji rezultat drugačiji od onog što sam prvotno zamislio, ali sviđa mi se ta činjenica. Mislim da kreativnosti treba prostora.

m: Jesi li zadovoljan prvim reakcijama? Koliko su ti inače reakcije važne?

SB: Već smo dobili toliko sjajnih povratnih informacija. Lijepo je vidjeti da ljudi cijene tvoj rad, pogotovo kada su u pitanju umjetnici kojima se i sami divite. No, naravno, važne su i reakcije publike. Ponekad je i važan samo onaj trenutak kada pustite svoju pjesmu i ona savršeno odgovara situaciji. Možda čak i situaciji koju ste vizualizirali dok ste radili na toj melodiji. To može biti vrlo zadovoljavajuće.

m: Prešli smo više od polovice ove godine, kako bi je opisao? Je li ti bila uspješna? Koliko si vremena proveo u studiju?

SB: Bilo je zanimljivo. Definitivno puno vremena provodim u studiju i trenutno jako uživam u tome. Imam puno novih pjesama koje čekaju da budu objavljene i još mnogo toga za dovršiti. To je sjajan osjećaj.

m: Što je sa svirkama? Koje bi dosadašnju svirku izdvojio a kojoj se veseliš u budućnosti?

SB: Pa polako se vraćaju svirke. Bio sam u Južnoj Americi i SAD-u nekoliko puta. Svirao sam na nekim stvarno cool partyjima tamo. Poziv Carla Coxa u DC10 definitivno je također bio poseban. I open air kraj Frankfurta koji je održan nedavno, također je bio nevjerojatan. Siguran sam da je bilo i drugih nevjerojatnih partyja kojih se sada ne mogu sjetiti. Na jesen se vraćam u Južnu Afriku prvi put nakon desetljeća, pa se tome jako veselim. Također me čekaju turneje po Australiji, Aziji kao i još jedna runda nastupa (ili dvije) u Sjedinjenim Državama i Latinskoj Americi.

m: Što je novo na tvojoj etiketi Poker Flat, možeš li s nama podijeliti neke od budućih izdanja na labelu?

SB: Puno uzbudljivih stvari koje će biti objavljene. Taavi Tuisk ima svoj debi na etiketi s nevjerojatnom melodijom koju često puštam u posljednje vrijeme. Dolazi s remiksom Mihaia Popoviciua. Slijedi izdanje Defexa s BlondewearingBlackom uključujući izvrstan Maxinne remix. Nakon toga slijedi Kotelett i još jedno moje izdanje. Na Sublease Musicu uskoro ćemo objaviti singl od Minusa i Zianosa uključujući remix od Moodtraxa, nakon čega slijedi Anderson M. Sljedeći na redu je Bengoa sa remiksom Stevea Buga, a i mi smo pripremili još nekoliko izdanja. Dakle, ovo će biti godina puna posla.

m: Planovi za ostatak godine?

SB: Završavam još pjesama, puno nastupam, idem na još jedan odmor u Hrvatsku, i nadam se da se nećemo vratiti u izolaciju.

Next Page
Loading...
Loading...