VINYL TJEDNA: Eddie Richards - Time Travel 1 (2x12”) [Repeat]
Antologija tech-house klasika!
Ova je ploča stigla putem portala deejay.de. Iako ćete pravi dojam dobiti tek kad čujete kako to zvuči na vinilu, inserte možete poslušati pritiskom na ikonu PLAY ►
A Eddie Richards - Joetwo / Ahyea
Eddie Richards, rođen u Londonu, odavno je prepoznat kao jedan od pionira tech-housea. Ova vinilna kolekcija okuplja odabrane uratke koji su već stekli kultni status među kolekcionarima diljem svijeta. Prvi zapis na A-strani, "Joetwo", izvorno objavljen 2003. na izdanju Feel So za Storm Recordings, evocira nostalgična sjećanja iskusnih ljubitelja klupske glazbe. Njegova struktura predstavlja esenciju britanskog undergrounda tog doba. Drugi zapis, "Ahyea", dolazi s EP-a Chapter 3 iz 2001., objavljenog za Lunar Tunes. Bogatstvo perkusija, jazzy akordi i vokalni semplovi čine ovo djelo uzorom za mnoge producente i danas.
B Eddie Richards - Open The Pod Door / Old Klang Road
Na B-strani, "Open The Pod Door" iz 2002., za etiketu Matter/:Form Records, otkriva mračnu i perkusivnu stranu Richardsove produkcije. Psihodelične intervencije razbijaju monotoniju ritmičkog okvira, stvarajući hipnotički efekt. Nasuprot tome, "Old Klang Road" donosi meditativnu duboku atmosferu s futurističkim elementima, zadržavajući pritom ritmičku konzistenciju. Ove kompozicije, iako starije od dva desetljeća, i dalje zvuče svježe i avangardno.
C Eddie Richards - Heat / Yrwhat
“Heat”, objavljen 2002. kao B-strana izdanja za Dy-Na-Mix, zrači plesnom energijom već od prvog takta. Prožet zavodljivim vokalima i dubokim basovima, ovaj zapis razvija ritmičku dinamiku koja vodi slušatelja kroz profinjene aranžmanske prijelaze. Nasuprot tome, "Yrwhat?", izdan 2003. na Storm Recordings, predstavlja minimalistički pristup u kojem svaki zvučni element ima maksimalan učinak, stvarajući slojevitu i introspektivnu zvučnu kulisu.
D Eddie Richards - Getaway / Madness
Na početku D-strane, "Getaway", objavljen 2002. za Northern Lights, izdvaja se melodijskom linijom i vokalnim semplovima koji privlače širu publiku, prelazeći granice žanra. Posljednji zapis, "Madness", dio izdanja Dope iz 2003., nudi funky breaks temelje obogaćene saksofonskim dionicama, što ga čini savršenim završetkom za setove u lounge okruženjima. Ovo je ujedno i najlaganiji, ali i najrazigraniji trenutak na cijeloj kompilaciji. Ova kolekcija nije samo hommage Richardsovom opusu već i podsjetnik na evoluciju tech-housea kao žanra koji ne prestaje inspirirati.