Menu
Home Novosti Menu
Intervjui

Harry Romero: ''Pravi je užitak napokon puštati glazbu u klubu''

S Harryjem Romerom o novoj glazbi, oporavku clubbinga itd.

  • Arsen Pavešić | Foto: Facebook
  • 22 October 2021

S nama je još jedno legendarno ime NYC housea, Harry Romero, nekoć poznat i kao Choo Choo, suosnivač poznate izdavačke kuće Subliminal Records i Bambossa Recordsa koji ove godine obilježava 20 godina rada. Harry nam je otkrio neke glazbene novitete, kako ide revitalizacija clubbinga i SAD-u itd.

M: Bok, Harry! Dobrodošao na Mixmag Adriju. Kako teče tvoja 2021. dosad?

H: Hvala, drago mi je da sam ovdje! Moram priznati da 2021. ide prilično dobro. Hvala Bogu, moja obitelj i ja smo zdravi i to je najvažnije! I s poslovne strane je situacija vrlo dobra, pogotovo nakon što su opet krenuli nastupi u SAD-u, tako da sam se ponovno vidio s nekim prijateljima, nakon dužeg vremena. Nedavno sam imao i odličan nastup na Defected campu, u londonskom klubu Ministry of Sound. Tijekom lockdowna se zaista nakupilo puno nove glazbe pa ju je, sad, pravi užitak, napokon, puštati u klubu i povezati se s ljudima na plesnom podiju. Sve u svemu, ne mogu se požaliti.

M: Reci nam nešto više o tvojim posljednjim projektima s Joeskijem i Claudeom VonStrokeom...

H: Joe (Joeski) i ja već godinama surađujemo. Ovaj posljednji EP, objavljen na mojoj etiketi Bambossa, zapravo smo napravili prije 5 godina, u Butcha Shopu, mom studiju! Ideja je bila da ne koristimo računala, nego samo hardware, kao tribute našim mentorima iz Chicaga, budući da obojica obožavamo taj stari house zvuk. Krenuli smo jammati i, nakon nešto više od sat vremena i malo naknadnog editiranja, dobili smo EP ''120'' s tri djela, nadahnutim acid zvukom iz vremena ranog Chicago housea. Definitivno jedno od mojih najdražih izdanja ove godine! Suradnja s Claudeom na ''House Stepperu'' krenula je tako što sam mu poslao neke nedovršene stvari koji smo si, potom, međusobno, nekoliko puta slali, svaki put s novim ažuriranjem. Kad radite s pravim profesionalcima, što Claude zasigurno jest, uvijek je riječ o odličnom iskustvu, a u konačnom proizvodu mogu čuti i osjetiti oba autora. Super zabavno! ''House Stepper'' je izašao na Claudeovom Dirtybirdu...

M: Možeš li usporediti početke Subliminala koje si osnovao s Joseom Nuñezom i Ericom Morillom i tvoj kasniji rad na etiketi Bambossa koja ove godine slavi 20 godina?

H: Bambossa je zapravo krenula samo dvije godine nakon Subliminala, tako da djeluju čitavo vrijeme gotovo usporedno. Bambossa je, otpočetka, bila moja ideja i želja da se bavim zvukom koji je prljaviji i bliži undergroundu, za razliku od Subliminala, na kojem je odmah bio izražen komercijalniji pristup.

M: Nakon gotovo dvije godine pandemije, čini se kako se glazbena scena počela oporavljati. Kakvo je tvoje mišljenje o cijeloj situaciji?

H: Svakako mi je drago da se opet može svirati i plesati. Nažalost, poznam puno ljudi koje je pandemija upropastila. Osobno sam uvijek živio skromno pa sam nekako i pregrmio sve to skupa. Čini se kako smo, sad svi skupa na dobrom putu oporavka i da su se ljudi opet počeli zabavljati. Možemo se samo nadati da će se tako nastaviti...

M: U jednom si trenutku prestao koristiti svoj nadimak ''Choo Choo'', ali odnedavno se počeo ponovno pojavljivati. Je li riječ i nekom retro trendu ili?

H: Pojavljuje se povremeno, ali iskreno - to nije moja ideja. No, ne smeta mi što ga neki izdavači i mediji žele upotrijebiti, jer je doista obilježio dobar dio moje karijere. A prestao sam ga koristiti ponajviše zato što je izgledao predugačko na flyerima :) Ali, tko voli, nek izvoli...

Next Page
Loading...
Loading...