Menu
Home Novosti Menu
Blog

Kenny Dope Gonzales: 30 godina karijere

Najbolje stvari iz bogate diskografije njujorškog house majstora (1.dio)

  • Mixmag Adria I Foto: Mixmag
  • 28 May 2020

Među ''okruglim'' obljetnicama koje se obilježavaju ove godine, je i ona njujorškog house velikana, Kennyja Dopea Gonzalesa, polovice tandema Masters At Work. Kenny Dope svoj je prvi samostalni singl objavio upravo 1990., a do danas stoji iza brojnih evergreena house glazbe, bezvremenskih kompilacija i mikseva. Kenny Dope je jedan od onih kojima pripadaju zasluge za etabliranje housea na svjetskoj sceni, kao i implementiranje raznih trendova u house, poput hip hopa ili latino i soul glazbe. Kenny Dope je i jedan od najboljih majstora beatova i jedan od najtraženijih remiksera današnjice. S obzirom na njegov bogati opus, 30 godina karijere obilježit ćemo listom njegovih najboljih singlova i remikseva u dva dijela, uključujući i brojne projekte s Louiem Vegom...

''Only love can break youer hart'', 1991.

Jedan od prvih hit-remikseva u Masters At Work produkciji, između ostalog i zbog kvalitete samog originala skupine St.Etienne, objavljenog 1990. Na prvom izdanju s remiksevima, iz 1991., od 6 remikseva, čak ih pet potpisuju Kenny Dope i Louie Vega. Zapravo četiri + bonus beats.

''Ran Kan Kan'', 1991.

Budući da su i Gonzales i Vega portorikanskog porijeka, od samih su početaka i kroz čitavu karijeru imali poseban senzibilitet za latino glazbu, a u vrlo ranoj fazi svoje suradnje, prihvatili su se remiksiranja jedne od najpoznatijih pjesama kralja kubanske glazbe, Tita Puentea, ''Ran Kan Kan'', izvorno objavljene 1955. , na albumu ''Mamborama''.

''Powerhouse 3'', 1991.

Treći samostalni singl iz bogate diskografije Kennyja Dopea, pod pseudonimom Powerhouse. ''Making a living'', u kojoj se pojavljuju sampleovi 20th Century Steel Banda i Jamesa Browna i danas je veliki hit među hip hop DJ-ima.

''Chic Mistique (club mix)'', 1992.

Produkcija klupskog remiksa za povratnički singl grupe Chic, nakon višegodišnje pauze, povjerena je Louieu Vegi i Kennyju Gonzalesu. Ovaj veliki hit grupe Chic označio je i početak rada nove postave benda okupljenog oko Nilesa Rodgersa i Bernarda Edwardsa

''The Nervous track'', 1993.

Prvi singl objavljen pod imenom Nuyorican Soul kojim je najavljen drukčiji zvuk novog projekta, različit od dotadašnjih MAW izdanja i elementima jazza, off-beata i latinoameričkih perkusija. ''The Nervous track'' postao je omiljen kod DJ-a raznih profila pa ga možemo etiketirati kao prvi crossover hit u house produkciji. Ova ploča se navodi i kao ključnom u nastanku londonske broken beat scene.

''Dope Beats vol.1 – 4'' 1993.-1995.

Ultimativni DJ tool i jedna od rijetkih ploča tog tipa iz ovog perioda, pogotvo među house producentima. Svaki od originalnih ''Dope Beats'' vinila sadrži po pet tool-ova, a Kenny se, 2017., vratio produkciji DJ ''alata'' s albumom ''Breaks & Beats''. U međuvremenu su se, u formi ''bonus beatsa'', Kenny i MAW, pojavljivali na brojnim izdanjima sa svojim DJ ''alatima.''

''The bounce'', 1995.

Jedna od najpoznatijih house ploča iz radionice Kennyja Gonzalesa i Louiea Vege, u ovom slučaju pod pseudonimom Kenlou. Iako gotovo nikad ne otkrivaju tko je za što zaslužan u zajedničkim izdanjima, poznavatelji njihovog rada po zvuku mogu naslutiti kako je ''The Bounce'' većim dijelom Kennyjevo djelo.

''The Bomb! (These sounds fall into my mind)'', 1995.

Vjerojatno najkomercijalnija ploča Kennyja Dopea, pod imenom The Bucketheads. Refren potječe od pjesme ''Street Player'' grupe Chicago iz 1979., a u originalu ide ''street sounds swirling through my mind'' . Spot je bio jedan od prvih uradaka, danas slavnog, redatelja Guya Ritchiea, a pjesmu je svojedobno koristio boksač Prince Naseem Hamed, prilikom ulaska u ring.

''Always there'', 1996.

MAW se, 1996., na re-izdanju ovog hita grupe Incognito, pojavio s dva odlična remiksa koji su najavili i izlazak kompilacije Incognito Remixed , iste godine. Na kompilaciji se Vega i Gonzales, osim s remiskom za ''Always There'' pojavljuju s još dva remiksa, za ''Jacob's Ladder'' i ''Everyday''

''I am the black gold of the sun'', 1997.

Vjerojatno najpoznatija pjesma projekta Nuyorican Soul, s njihovog istoimenog i jedinog albuma. Vokale je u ovom slučaju izvela Jocelyn Brown , a osim nje se u ulozi pjevačice na albumu pojavljuje i India, supriga Louiea Vege . Na albumu je gostovalo niz poznatih glazbenika poput Georgea Bensona, Tita Puentea, Roya Ayersa itd.

''Une very stilish fille (Kenny Dope main mix)'', 1998.

Svoju glazbenu svestranost, Kenny Dope je još jednom dokazao '98., remiksom za singl ''Une very stilish fille'' čiji je autor Dimitri From Paris. Sofisticirana off-beat bossa nova i danas je omiljena kod brojnih broken beat/downtempo selektora.

''The Illout/Brazilica'', 2000.

Povratnički singlovi na Kennyjevoj etiketi Dopewax kojima ju je oživio nakon 10 godina. Prva dva singla trebala su poslužiti kao nove smjernice u soundu Dopewaxa, ali ubrzo je ipak proširio horizonte pa se i sam pojavljivao kao Liquid Dope i Soul Fuzion te objavljivao imena poput Jill Scott, Juliusa Pappa, Soul Creation ili Chip E . Remikseve za svoj ''Addiction'', na Dopewaxu je objavio i Kanye West.

Next Page
Loading...
Loading...