Search Menu
Home Novosti Menu
Glazba

My Top 3 Essentials: Damir Ludvig

Za nekoga tko u svojim DJ setovima testira singlove s promo lista, izdanja s desetak specijaliziranih portala te demo snimke kolega, teško je izdvojiti samo tri reprezentativna djela, kaže Ludvig, otkrivajući nam ipak koje to tri stvari najradije vrti

  • Roberta Novosel I Foto: Bruno Zlomislić
  • 21 March 2020

Damir Ludvig jedno je od najznačajnijih imena specijaliziranih za elektroničku glazbu, uz koje se vežu brojne međunarodne nagrade od kojih su 3 čak na NYIIFVF festivalima u New Yorku i Los Angelesu. Osim DJ-inga i produciranja, suosnivač je i rezident ciklusa “Astralis” koji je prošle godine po prvi puta u Zagrebu predstavio događaj na kojemu je sam DJ bio u središtu prostora. Ovome virtuozu ni novinarstvo nije stran pojam pa danas uređuje kolumnu “Vinyl Tjedna” za naš portal, Mixmag Adria, a može se pohvaliti i radom u odnosima s javnošću za izdavačke kuće Lost & Found, Platenbank i Armadilo Records. Kada je riječ o zvuku, njegovi su setovi prošarani žanrovima od electra, tech housea, indie dancea pa do techna što mu je omogućilo da zaintrigira ne samo domaće prostore, već i svjetske metropole poput Tokyja, Tel Aviva i Londona. Njegov glazbeni izričaj nije rezerviran samo za klubove već su ga angažirale i vodeće tvrtke kao što su Coca-Cola i Red Bull. U razgovoru za Mixmag otkrio je koje tri stvari su nezaobilazne u tvom DJ setu u posljednje vrijeme.
“Za nekoga tko u svojim DJ setovima testira singlove s promo lista, izdanja s desetak specijaliziranih portala te demo snimke kolega, vjerojatno je najteže izdvojiti samo tri reprezentativna djela. Budući da me zanimaju noviteti u brojnim žanrovima od house, techno, bass, electro, progressive, acid, indie dance i disco glazbe, vjerojatno bi se moj izbor suzio na stotinjak radova. To je vjerojatno i jedan od razloga zašto najviše volim cjelonoćne setove koji mi omogućavaju demonstrirati raspon stilova. Zato je važno naglasiti da iako izdvajam uratke koje smatram remek-djelima, ovaj odabir itekako ovisi o mom trenutnom raspoloženju”, rekao je. A ovo je njegov izbor:

1. MIDDLE EARTH - CAISA (Kevin De Vries Remix) [Break New Soil]

2. ERIC LUNE, JUAN SAPIA - BIG BANG [Plattenbank]

3. 1979 - LOCK 33 [Lost & Found]

m: Zašto baš te stvari?

DL: Osim što se radi o djelima koja stimulativno djeluju na plesnom podiju, jako je važan i moj osobni dojam zbog kojeg sam ih uopće uvrstio u najuži izbor. Samo nekoliko sekundi nakon što mi je poštar donio promo, Middle Earth je već bio na mom gramofonu. Budući da sam se sav naježio već pri prvom slušanju ovog singla, bio sam siguran da se radi o materijalu koji će jake emocije prenijeti i na partijanere. Yaniv Tal, osnivač etikete Plattenbank i ja smo prijatelji gotovo cijeli život, a njegovo mišljenje izuzetno cijenim. Kad mi je Yaniv rekao da ima posebno izdanje u pripremi za početak godine, odmah sam se bacio na preslušavanje i u potpunosti se složio s njegovim gledištem. Johnny Pouk, poznatiji pod pseudonimom 1979 je talijanski producent koji živi u Nizozemskoj i zadnjih nekoliko mjeseci me oduševljava njegova produkcija. Kada sam od menadžmenta etikete Lost & Found saznao da se sprema njegov EP za ovu elitnu izdavačku kuću, odmah mi je bilo jasno da slijedi nešto spektakularno. Tako je i bilo! Prije nekoliko tjedana sam na Malti odradio intervju u kojem mi je Guy J, vlasnik Lost & Found s istim oduševljenjem govorio o ovoj melodičnoj poslastici.

m: Kako si otkrio te stvari?

DL: Iako redovito kupujem glazbu na gotovo svim formatima osim kaseta, baš su mi ova mi tri djela stigla kao promo, što ide u prilog tvrdnji da su najbolje stvari u životu besplatne. Radove s etiketa Lost & Found i Plattenbank, još sam tjednima prije službene objave primio putem privatnog download linka, a gramofonska ploča izdavačke kuće Break New Soil mi je stigla poštom o čemu sam i napisao recenziju u mojoj kolumni VINYL TJEDNA.

m: Kako publika reagira na njih?

DL: Iako ni jedan od tri navedena primjera nije tipična špicerica, radi se o djelima temeljenim na kumulativnoj moći, koja ne stvara samo pozitivno ozračje u klubu, već publici pruža dozu pozitivne energije, kakvu singlovi bazirani isključivo na fizičkoj snazi, glasnoći i brzini ne mogu isporučiti. Reakcije publike ovise i o tajmingu, no kao i svaki iskusni DJ i ja znam procijeniti trenutak u kojem će upravo ovi radovi biti najbolje iskorišteni.

Load the next article
Loading...
Loading...