My Top 3 Essentials: DJ Jock
Splitski DJ i producent otkriva tri stvari koje su sastavni dio njegovih aktualnih setova
Već sa 14 godina svoju DJ karijeru započinje na privatnim partijima, a danas njegove stvari vrte svjetski poznata imena poput Carla Coxa, Richieja Hawtina i Adama Beyera. Techno majstor DJ Jock gotovo kao od šale barata mračnim techno zvukom u svojim all night setovima zbog kojih ne želite da party završi. Osim što je njegov zvuk zamijećen u playlistama raznih DJ-eva, potpisuje i za velike izdavačke kuće poput Pornographic Recordsa čiji je vlasnik Cristian Varela te za Carl Coxov Intec Records na kojemu se našao njegov EP “Raw Love”. Nevjerojatnom brzinom popeo se na 23. mjesto Beatportove ljestvice u top 100 techno traka čime se već naznačuje kako će njegova karijera bilježiti samo rast na sceni elektroničke glazbe. Koju je stvar nedavno imao prilike poslušati u publici nakon što su je zavrtili Carl Cox i Joseph Capriati te što skriva kao as u rukavu na posljednjim setovima, saznaj u nastavku.
1. RUDOSA - OBSOLENCE (Original Mix)
2. DJ JOCK - UNDER THE LIGHTS (Original Mix)
3. BUDAKID - THE END
m: Zašto baš te tri stvari?
J: “Obsolescence” je stvar od talentiranog producenta iz Manchastera - Rudosa, a s Budakidovom “The End” sam završio par setova. Puštam ih zato što mi još nisu dosadile, a dosta često ih slušam… Neke pjesme znaju dosaditi kad ih se puno puta posluša, pogotovo tvoj materijal iz kojeg svaki zvuk preslušaš tisuću puta.
m: Kako si otkrio te stvari?
J: “The End” je izašla na labelu Exploited kojeg pratim duže vrijeme, a “Under The Lights” - u studiju. “Obsolescence” sam otkrio nakon što mi je Rudosa poslao promo prije par tjedana.
m: Kako publika reagira na njih?
J: Na Budakidov “The End” uvijek bude smiješak i pljesak, pjesma je baš emocionalna. Carl Cox i Joseph Capriati su zavrtili “Under The Lights” u Gashauderu na Awakeningsu ove godine i taman sam bio u publici kad su je pustili. Reakcija ljudi me baš ostavila bez teksta, toliko da sam zaboravio snimit video, ali sreća da se cijeli set snimao i prenosio. “Obsolescence” sam pustio više puta, reakcija je uvijek bila super.