Kavinsky: “Želim da sad ljudi pričaju sa mnom o nečem drugom osim o 'Nightcallu'”
Gotovo desetljeće od svog posljednjeg punokrvnog izdanja, Kavinsky se vratio... francuski producent za Mixmag govori o povratku pod svjetla reflektora
Prije nešto više od deset godina, Pariz je još uvijek postojao ispod sjene svog zvjezdanog elektroničkog izvoza: Edbanger Records Busy P-ja izrastao je u globalne hitmejkere s izdanjima Justicea, Mr Oiza, SebastiAna, Breakbota i drugih. Daft Punk upravo je debitirao sa svojim soundtrackom za Tron Legacy, postavši vjerojatno najpoznatiji elektronički duo na svijetu s pločama 'Homework', 'Discovery' i 'Human After All'. S druge strane, Kavinsky se upravo pripremao za izdavanje 'OutRuna' — svog debitantskog albuma, koji je nastajao sedam godina. Njegovo objavljivanje katapultiralo ga je do monumentalne slave i preokrenulo svjetsko zanimanje za francuski house prije nego što tiho napusti užurbanu parišku scenu koju je ponovno osnažio.
“Nakon što je objavljena i nakon što je postigla veliki uspjeh, osjetio se mali pritisak,” kaže Kavinsky, pravim imenom Vincent Belorgey, o hit-pjesmi koja ga je proslavila, ‘Nightcall’, nastaloj uz Guy-Manuela iz Daft Punka. Producent, koji vrlo rijetko daje intervjue, razgovara s nama iz svog doma u Parizu, mjesta gdje je počeo brusiti svoj zanat prije svih tih godina. “U vrijeme izlaska ‘Nightcalla' nismo osjećali veliki pritisak osim činjenice da smo izdavali pjesmu s polovicom Daft Punka,” tvrdi. Singl objavljen 2010. dospio je na Billboard's Top 100, na valovima uspjeha francuskog housea. Pjesma je dosegla milijune i milijune streamova i samo godinu dana kasnije našla se u proslavljenom soundtracku filma Drive. Ali i ova pjesma ga je, kaže Kavinsky, udaljila od produkcije glazbe.
“Uzeo sam si malo vremena. S takvim uspjehom imate priliku odvojiti si vrijeme, opustiti se i raditi stvari koje nikada prije niste mogli”, prisjeća se. Bilo da se radi o razdoblju samorefleksije ili jednostavno o vremenu daleko od reflektora, Kavinsky se sada vraća s istom energijom koja mu je i donijela uspjeh prije više od deset godina. U iznenađujućoj najavi početkom ove godine, Kavinsky je otkrio da radi na drugom albumu, 'Reborn'. “Nakon deset godina vraćam se s jasnom vizijom onoga što želim raditi. Ne osjećam više toliki pritisak, prestar sam! Želim da ljudi sada razgovaraju sa mnom o nečemu drugom osim o 'Nightcallu', iako mi je Drive puno značio i još uvijek zahvaljujem redatelju što je u njega uključio i moju glazbu”, kaže.
Na pitanje što ga je vratilo glazbenoj produkciji, uzvraća: “Upoznavanje novih ljudi”. Svakako, tijekom godina, Kavinsky se družio s nekim od najvećih imena plesne glazbe, i zvuči kao da nije izgubio dodir s tim formativnim vezama. “Ljudi koje sam upoznao u to vrijeme natjerali su me da shvatim da se stvarno želim vratiti i izdati nove stvari, prošlo je tako dugo vremena otkako sam bio u studiju,” kaže. "Bili su to prijatelji poput Victora le Masnea i Gaspard Áugea s kojima sam se udružio i otišao u Motorbass Studios da završim stvari koje sam započeo.” Osvrćemo se i na glasine o ponovnoj suradnji s The Weekndom: “Dosta često šaljemo poruke Abelu”, priznaje, ali bježi od odgovora.
Kavinskyjeva kultna synthwave i electropop izdanja oduvijek su oponašala kinematografski svijet filma s eteričnim skladbama u stilu soundtracka koje premošćuju jaz između filma i francuskog housea. Uključujući taj utjecaj s platna u svoj vlastiti lik Kavinskog, producent je stvorio neobičan, filmski svijet pod svojim imenom. Lik Kavinskog rođen je u 'OutRunu', kao glazbenik koji je vozi Testarossu, slupao svoj sportski automobil i reinkarnirao se u "zombija". “'Reborn' je definitivno nastavak u smislu priče ovog lika kojeg sam osmislio na prvom albumu, ali za ovaj nisam baš htio nametati priču, radije ću zadržati lik i pustiti da ljudi smišljaju što će biti s njim. Želim da slušatelj zamisli što će se dogoditi”, kaže.
Pročitajte sljedeće: Kavinsky nakon osam godina objavio novi singl, 'Renegade'
Iako je prošlo puno vremena, Kavinsky djeluje u potpuno novom svijetu. U proteklom desetljeću došlo je do pomicanja glazbene produkcije s fizičke opreme koja se polako povlači na kompaktnija računala i prijenosna računala, ali i rast nove, više opskurne opreme. “Sve je to bilo stvarno novo jer sam mogao koristiti novu opremu, i opremu u studiju, dok sam prije pisao pjesme s pluginima na svom računalu. Sve se otvorilo kad sam se vratio u studio sa svim tim novim mašinama i sintisajzerima i zvukovima. Bilo je mnogo razigranije”, primjećuje. “To je bio svakodnevni proces, ovisio je o tome kako smo se osjećali – što smo jeli i što smo pili noć prije!”
Ali za Kavinskog je sada vrijeme za regeneraciju. Slično nazivu njegovog sljedećeg izdanja, 'Reborn' se nada da će otključati novi level njegovog zvuka; 'Zenith', najnovije izdanje s ploče s Prudence i Morganom Phalenom, prvi je koji se može pohvaliti ovom novom stranom karaktera. “Za ovu sam stvarno želio imati novi zvuk. Možda nešto prirodnije jer stvar uključuje uglavnom prave instrumente; u ‘Rebornu’ također nema nikakvih semplova. Raspoloženje se jako mijenja u sljedećem albumu pa je još teže uokviriti ga u žanr”, tvrdi. “Bilo je zadovoljstvo snimiti još jednu ploču, ali ovo je i vrlo stresno vrijeme”, kaže, gotovo ponavljajući one ranije brige o pritisku koji je osjećao kod prvog albuma. "Ali jedva čekam čuti što ljudi misle o svemu što sam kuhao u posljednje dvije godine."
Kavinskyjev drugi album, 'Reborn', izlazi 25. ožujka. Naručite ga OVDJE i poslušajte najavni singl, 'Zenith'.